شهر وحیدیه از مدیریت خوبی برخوردار است

۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۶:۱۲:۳۸
کد خبر: ۱۰۶۰۷۸۹
شهر وحیدیه از مدیریت خوبی برخوردار است
فرماندار شهریار در دومین جلسه شورای اداری گفت:مردم ارباب ما هستند و وظیفه ماست که پاسخگوی اموری باشیم که برای رفع آن ها به ما رجوع می کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ دومین جلسه شورای اداری شهرستان اختصاصی شهر وحیدیه به ریاست فرماندار شهرستان شهریار و با حضور امام جمعه وحیدیه معاونت های فرمانداری،بخشدار جوقین شهردار و اعضای شورای شهر وحیدیه و روئسای ادارات مربوطه  در محل فرهنگسرای ایثار شهر وحیدیه  بررگزار شد.

فرماندار شهرستان شهریار ضمن تبریک به مناسبت بزرگداشت ایام دفاع مقدس و ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و ایثارگران و خانواده های آن ها از همراهیه همراه با عقلانیت و تدبیر امام جمعه شهر وحیدیه با مجموعه های اداری، سیاسی و اعضای شورای شهر و بخش که با اتحاد و وفاق کارهای ارزشمندی را برای شهر انجام داده است قدردانی کرد.

طاهری با اشاره به این مطلب که شهر وحیدیه در شهرستان از مدیریت شهری بسیار خوبی برخوردار بوده گفت: در این شهر کمتر شاهد مسائل منفی بوده ایم و عملکرد هوشیارانه نسبت به مسائل و مشکلات یکی از دلایل موفقیت بوده است.

وی ادامه داد: کلید پروژه های خوبی در حوزه های فرهنگی و ورزشی در این شهر خورده شده  و این نشان از یک مدیریت دقیق دارد اما همه می دانیم مسیر توسعه صعودی است و نباید از کار و تلاش برای جلب رضایت ایستاد.

فرماندار شهرستان شهریارتاکید کرد: مردم چشم امیدشان به مسئولان است و برای گره گشایی و رفع مشکلات آن ها علی رغم تلاش هایی که صورت می گیرد همچنان نیازمند تلاش مضاعف هستیم، چرا که با وجود نظارت ها و بازرسی های مستمر در شهر شاهد نارضایتی مردم به واسطه مسائل و مشکلات اقتصادی و سختی های ناشی از بیماری کرونا که رنج و مصائب روحی و روانی را ایجاد کرده است، هستیم.

وی ادامه داد: بر همه دستگاه های اجرایی تکلیف است پاسخگوی مردم که اربابان ما هستند و برای انجام کارهایشان به ما رجوع می کنند باشیم.

طاهری با ذکر این مطلب که کارهای مردم تفکیک شده و به ما محول شده است گفت: برای حل دغدغه های مردم بکوشید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز