گرامی داشت و پاسداشت هفته دفاع مقدس در شرکت آب و فاضلاب جنوب شرقی استان تهران

۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۰۸:۳۱:۰۱
کد خبر: ۱۰۶۰۹۳۸
گرامی داشت و پاسداشت هفته دفاع مقدس در شرکت آب و فاضلاب جنوب شرقی استان تهران
در آستانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس شورای فرهنگی شرکت آب وفاضلاب جنوب شرقی استان تهران اقدام به برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ دبیر شورای فرهنگی شرکت آب و فاضلاب جنوب شرقی استان تهران در این خصوص گفت: با فرارسیدن چهلمین سالروز آغاز جنگ تحمیلی  و به‌منظور گرامی داشت ایثارگری‌ها و رشادت‌های رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس، مسابقه کتاب‌خوانی ویژه همکاران و خانواده‌های محترمشان برگزار می‌شود.

عادل آقا بابا با اشاره به نقش برنامه‌های فرهنگی و تربیتی در پاسداشت و تکریم شهدا،ایثارگران،جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس،خاطرنشان کرد: در این برنامه فرهنگی و آموزشی با ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی در بین همکاران و خانواده‌هایشان  سعی شده است یادمان دفاع مقدس تداعی گردد.

وی افزود: مسابقه کتاب‌خوانی از کتاب ((سلام بر ابراهیم جلد شماره یک)) برگزار می‌شود  و شرکت‌کنندگان می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت آب و فاضلاب جنوب شرقی استان تهران در این مسابقه شرکت نمایند ضمنا مهلت ارسال پاسخنامه  تا پایان هفته دفاع مقدس می‌باشد.

دبیر شورای فرهنگی شرکت آب وفاضلاب جنوب شرقی استان تهران اضافه نمود: به‌منظور ایجاد انگیزه و ترویج فرهنگ  کتاب‌خوانی و جلب مشارکت و نقش‌آفرینی همکاران و خانواده‌های آنها در اجرای برنامه‌های فرهنگی ویژه پاسداشت هفته دفاع مقدس،به پنج نفر برتر این مسابقه جوایز ۵میلیون ریالی اهدا می گردد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز