"هر مسجد یک سنگر" آغاز ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس در عمادآور

۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۱۶:۱۹:۱۶
کد خبر: ۱۰۶۱۳۵۵
هر مسجد یک سنگر آغاز ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس در عمادآور
همزمان با هفته دفاع مقدس مسابقه و ویژه برنامه های فرهنگی با شعار "هر مسجد یک سنگر" در روستای عمادآور برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ انسیه اسماعیلی دهیار عمادآور با اعلام این خبر گفت: به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس و بزرگداشت این ایام 7 ویژه برنامه با موضوع دفاع مقدس در روستای عمادآور برگزار می شود.

"مادران آفتاب"

وی با اشاره به اینکه خانواده شهدا اسوه های صبر و استقامت هستند گفت: اولین برنامه از این هفته بازدید از خانواده شهید زارعی و تجلیل از مادر بزرگوار شهید می باشد، این ویژه برنامه با عنوان "مادران آفتاب" در راستای حفظ آرمان های شهدا و تقدیر از ایثار و از خودگذشتگی خانواده شهدا انجام می شود.

"نجوای شهدا"

اسماعیلی با اشاره به وجود ویروس کرونا و عدم برگزاری مسابقات حضوری در سطح روستا گفت: با توجه به شرایط موجود در جامعه مسابقه دلنوشته با عنوان "نجوای شهدا" به صورت مجازی برگزار می شود.

"زنان عاشورایی"

دهیار عمادآور  با اشاره به اینکه زنان در تمامی عرصه ها فعال بوده و مهمترین نقش در جامعه را عهده‌دار هستند، گفت: بروشورهایی با موضوع "زنان عاشورایی" و با موضوع رشادت های حضرت زینب کبری(س) و زنانی که زینب گونه و در 8 سال دفاع مقدس دوشادوش مردان جنگیدن در بین اهالی توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ جهاد و شهادت و شناسایی این فرهنگ مهم به نسل جوان بیان کرد: غبارروبی از مزار شهدای گمنام با حضور دختران فاطمی و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

"هر مسجد یک سنگر"

اسماعیلی با اشاره به برگزاری طرح هر مسجد یک سنگر و ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت گفت: اجرای برنامه های فرهنگی مذهبی در مسجد امام‌حسن مجتبی(ع) در قالب طرح "هر مسجد یک سنگر" نیز از دیگر برنامه های اجرایی در این هفته می باشد که با مشارکت نوجوانان بسیجی روستا برگزار خواهد شد.

"پخش سرود حماسی در سطح روستا"

دهیار عمادآور اجرای سرودهای حماسی در سطح روستا را از جمله اقدامات و برنامه های این هفته دانست و گفت: با توجه به وجود ویروس منحوس کرونا و عدم برگزاری برنامه های حضوری، سرودهای حماسی با مشارکت نوجوانان و جوانان بسیجی و با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در روستای عمادآور برگزار می شود.

"فضاسازی سطح روستای عمادآور با موضوع دفاع مقدس"

اسماعیلی از دیگر اقدامات انجام شده در این هفته را فضاسازی سطح روستا با موضوع دفاع مقدس برشمرد و گفت: فضاسازی سطح روستا با حال و هوای دفاع مقدس با محوریت آرمان های امام راحل و شهدا نیز از جمله اقداماتی است که در این هفته انجام خواهد شد.

 

نظر شما