پیام حسین نوش آبادی به مناسبت "هفته دفاع مقدس"

۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۰۷:۲۹:۰۹
کد خبر: ۱۰۶۱۵۱۸
پیام حسین نوش آبادی به مناسبت هفته دفاع مقدس
حسین نوش آبادی نماینده مردم شهرستانهای قرچک، ورامین و پیشوا، به مناسبت "هفته دفاع مقدس" پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ متن پیام بدین شرح است ؛

بسم الله الرحمن الرحیم

روزهاى آخر شهریور و اول مهر ماه هر سال، یادآور یکى از تجربه‌هاى بزرگ و بسیار پرارزش تاریخ ملت سرافراز ایران اسلامی است.

دفاع بی نظیر و جانانه مردم مقاوم کشورمان، در برابر تجاوز و تهاجم گسترده دشمن،  پایه گذار یک غرور ملی تمام ناشدنی برای نسل های آینده کشور گردید، که هیچگاه از ذهن ملت ایران محو نخواهد شد.

 دفاع مقدس، جهاد بزرگ دینی و ملی ملت ایران بود، که توانست، روح اعتماد به نفس  را در خود تقویت کند و ضمن شکوفا کردن استعدادها، ظرفیت های ناشناخته‌ی خود را، بشناسد.

 جوان های این کشور، در طول هشت سال جنگ تحمیلی، موفق شدند، چهره ای درخشان، از مقاومت ملت بزرگ ایران را به نمایش بگذارند و روح شجاعت،ایستادگی، ایثار و فداکاری را در پیکره‌ی جامعه خود، نهادینه کرده و توطئه بیگانگان را به نردبانی محکم، برای رسیدن به پیشرفت و استقلال کشور و ارزش های انسانی و اسلامی، تبدیل نمایند.

گرچه در طول دفاع مقدس، عزیزان زیادی را از دست دادیم و خسارت های مادی و معنوی فراوانی، متحمل شدیم، اما در عوض، چیزی در دل این ملت بزرگ، جوشید که برکات و ارزشش برای امروز و فردای این ملت، از همه چیز بالاتر است و آن، احساس اتکاء به نفس، احساس عزّت، احساس استقلال، احساس خودباوریِ ملی و احساس اعتقاد به این که اگر یک ملت،حول محور ایمان به خدا و عمل صالح، جمع شوند، مشکلات پیش رو، یکی پس از دیگری، حل خواهد شد.

باید گفت: دفاع مقدس، مظهر حماسه، ایثار، معنویت، دینداری و مظهر آرمان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌خواهی و خودگذشتگی و نماد ایستادگی و پایداری و مظهر تدبیر و حکمت و جلوه‌ی شکوفائی استعدادها و ظرفیت ها است.

این هفته مبارک را به محضر فرماندهی معظم کل قوا، مقام معظم رهبری، ملت سلحشور و مقاوم ایران، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، رزمندگان، آزادگان، بسیجیان، جانبازان و خانواده معظم شهدا که صاحبان اصلی کشور، محسوب می شوند، صمیمانه تبریک می گویم و به روح پرفتوح بنیانگذار نظام، حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه و  ارواح پاک همه شهدای جنگ تحمیلی درود می فرستم و از خداوند تبارک و تعالی، علو درجات آنان را خواستارم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز