پیام طاهری فرماندار شهرستان شهریار به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس

۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۰۸:۲۳:۳۰
کد خبر: ۱۰۶۱۵۴۸
پیام طاهری فرماندار شهرستان شهریار به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس
هشت سال دفاع مقدس ملت سلحشور ایران در برابر همه زورگویان جهان، برگ زرینی از حماسه ملتی است که تا همیشه تاریخ، نه تنها ایرانیان بلکه همه ملت‌های آزاده جهان به آن افتخار می‌کنند.
به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ هشت سال دفاع، ایستادگی، ایثار و رشادت شیرزنان و دلیرمردان ایران اسلامی در برابر ظلم و استکبار نشانه و نگین ولایت پذیری مردم ایران اسلامی است که با رهنمودهای معمار کبیر انقلاب از آن سربلند و پیروز بیرون آمدند.
 
شهدا با اطاعت محض از ولایت فقیه ، بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) پشتیبان ولایت فقیه ماندند تا به کشورمان آسیبی نرسد و ما نیز باید به سفارشات و توصیه‌های رهبر انقلاب خود عمل کنیم .
دفاع مقدس از طرفی زمینه ساز فرهنگ مقدسّی شد که طریق اتّصال به ملکوت را هموار کرد و یکی از ثمرات بزرگ دفاع مقدس، فرهنگ سازی است که بنیانهای ارزشمندی را در جامعه نهادینه ساخت و از سویی دیگر دفاع مقدس، اسلام را احیا کرد.
 
اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره رشادت ها و دلاور مردیهای تمامی شهیدان گرانقدر ،رزمندگان و ایثارگران بدینوسیله مراتب تهنیت و تبریک خویش را به مناسبت این ایام غرور آفرین ابراز نموده و از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی و توفیقات روز افزون مردم شریف شهرستان شهریار به ویژه ایثارگران ، جانبازان و نیروهای مسلح قهرمان را در پرتو منویات رهبر عظیم الشان انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت اله خامنه ای (مد ظله العالی) مسئلت می نمائیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز