طی پنج‌ماهه نخست سال جاری ؛

شناسایی سه هزار و ۴۸۳ رشته انشعاب غیرمجاز آب در منطقه جنوب شرقی استان تهران

۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۰:۱۹:۱۱
کد خبر: ۱۰۶۱۶۴۱
شناسایی سه هزار و ۴۸۳ رشته انشعاب غیرمجاز آب در منطقه جنوب شرقی استان تهران
از ابتدای سال ۱۳۹۹تا پایان مردادماه ۳۴۸۳فقره انشعاب غیرمجاز آب در مناطق جنوب شرق استان تهران شناسایی و جمع‌آوری گردیدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ معاون درآمد و امور مشترکین شرکت آب وفاضلاب جنوب شرقی استان تهران با اعلام خبر فوق اظهار داشت: کشف و قطع انشعابات غیرمجاز آب در شهرها و به‌ویژه در روستاهای تحت پوشش خدمات آب‌رسانی ،به‌صورت مستمر و بی‌وقفه باهدف جلوگیری از تلفات آب شرب انجام می‌شود.

کمال قریب با اشاره به معضلات ناشی از انشعابات غیرمجاز آب،خاطرنشان کرد: با تحویل گیری روستاها  و در راستای تأمین و توزیع پایدار آب شرب،این شرکت اقدام به پیمایش و شناسایی نقاط ضعف آب‌رسانی این مناطق نمود و مشخص گردید انشعابات غیرمجاز و تلفات بی‌رویه  آب شرب در باغ ویلاها و باغداری‌ها از چالش‌های اساسی آب‌رسانی روستاها است.

وی افزود: با اقدامات و هماهنگی‌های انجام‌شده با نهادهای قضایی و انتظامی چهار شهرستان ورامین، قرچک، پاکدشت، پیشوا، کشف و قطع انشعابات غیرمجاز به‌صورت مستمر و تلاش شبانه‌روزی اکیپ تخلفات امورات و ادارات تابعه شرکت انجام و در پنج ماه نخست امسال نزدیک به ۳۵۰۰ مورد شناسایی و جمع‌آوری شدند.

معاون درآمد و امور مشترکین شرکت آب فاضلاب جنوب شرقی استان تهران در پایان گفت: از مجموعه ۳۴۸۳رشته انشعاب غیرمجاز شناسایی‌شده ۱۳۳۹فقره پس از سیر مراحل قانونی و اخذ هزینه‌های لازم تبدیل به مجاز شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز