با حضور استاندار تهران برگزار شد:

نشست فرمانداران و نماینده مجلس شهرستان های ملارد، شهریار و قدس با استاندار

۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۰:۳۰:۳۸
کد خبر: ۱۰۶۱۶۸۴
نشست فرمانداران و نماینده مجلس شهرستان های ملارد، شهریار و قدس با استاندار
دکتر انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در نشست با فرمانداران و نماینده مردم در حوزه مشق در جریان موانع پروژه های و مسایل منطقه غرب تهران قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ باحضور انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران و فرماندارن ملارد ، شهر قدس و شهریار و دکتر حق وردی نماینده مردم  حوزه مشق در مجلس شورای اسلامی، منجیری ، عبدالعلی معاون فنی و عمرانی فرمانداری، رنجبر شهردار باغستان دیگر مسئولان به میزبانی فرمانداری شهریار  نشستی به منظور بررسی مسائل و مشکلات در سطح شهرستان برگزار شد.

طی نشستی که در کارگاه پروژه احداث تقاطع غیر هم سطح دپو برگزار شد، ضمن ارائه گزارشی از روند تکمیل این پروژه توسط پیمانکار، جزئیاتی از طرح شمع گذاری و روند اجرای پروژه توسط رنجبر شهردار باغستان و پیمانکار اجرایی پروژه به سمع و نظر حاضران رسید و استاندار در جریان موانع پیش روی پروژه قرار گرفت.

در ادامه استاندار تهران در حضور فرمانداران شهرستانهای ملارد، شهریار و قدس با اشاره به ضرورت پیگیری مطالبه‌های مردمی، گفت: مسئولان در پیگیری مشکلات مردم کوتاهی نکنند.

محسنی بندپی افزود: وظیفه مسئولان رفع مشکلات مردم است، که در این زمینه به همه مسئولان استان تاکید شده تا با پیگیری مشکلات در رفع دغدغه ها و مطالبات مردمی کوتاهی نکنند.

وی گفت: باید نگاه علمی و تخصصی در پروژه های در حال اجرا در غرب تهران داشته باشیم چون اگر چشم ببندیم و نظارت کامل نداشته باشیم شرایط مشکل تر خواهد شد.

در پایان جلسه فرمانداران سه شهرستان، به مواردی از جمله، پیگیری مشکلات معیشتی مردم، طرح قطار ریلی ، شهرک صنعتی ، آب شرب، احداث بیمارستان امام خمینی، شرح وظایف کمیسیون ماده پنج سال 99 در غرب استان تهران ، بازنگری طرح  های هادی با نگاهی با شرایط حاکم بر شهرستانهای غرب استان تهران  و بحث ارتقاء  هماهنگی جهت یکپارچگی به ویژه شهرستان شهریار با محسنی بند پی به گفتگو پرداختند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز