حسین نوش آبادی:

وظیفه شورای فرهنگی عمومی اقدامات هویت‌ساز است

۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۵:۱۴:۳۴
کد خبر: ۱۰۶۱۸۷۹
وظیفه شورای فرهنگی عمومی اقدامات هویت‌ساز است
جلسه شورای فرهنگ عمومی با حضور مسئولان شهرستان پیشوت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حسین نوش‌آبادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای فرهنگ عمومی گفت: از آنجایی که شورای فرهنگ عمومی یک نهاد فرادستی و دارای سازوکاری بسیار مهم است و ۴ وزیر و بیش از ۲۰ سازمان و نهاد در آن عضو هستند، رهبری انتظار عملکرد بهتری از این شورا در سطوح مختلف کشوری، استانی و شهرستانی دارند.

وی ادامه داد: امامزاده جعفر(ع) و قیام ۱۵ خرداد شناسنامه‌ پیشوا هستند و باید آنها را به عنوان سرمایه مذهبی و ملی و هویت پیشوا حفظ کنیم و این هویت نباید دستخوش تغییر و فراموشی شود‌.

نوش آبادی افزود: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته از سوی مسئولان شهرستان، برگزاری کنگره و همایش سراسری بزرگداشت حضرت امامزاده جعفر(ع) برای شناخت این شخصیت بزرگ ضروری است.

نماینده مردم شهرستانهای ورامین، قرچک و پیشوا اظهار داشت: باید روزی در تقویم مناسبت های ملی به امامزاده جعفر(ع) اختصاص یابد و این موضوع را در مجلس پیگیری می‌کنم.

وی تصریح کرد: دغدغه امروز رهبری موضوع جمعیت است و سازمان‌های فرهنگی باید در این جهت تلاش کنند و در مناسبت‌های مختلف به موضوع فرزندآوری بپردازند تا کشور دچار معضل پیری جمعیت نشود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز