دولت الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در اداره برق شمیران محقق شد

۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۲:۵۳:۲۶
کد خبر: ۱۰۶۲۳۰۷
دولت الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در اداره برق شمیران محقق شد
فرماندار شمیرانات در آئین افتتاح خدمات غیرحضوری نوین اداره برق شمیران (منطقه یک پایتخت) اعلام کرد: از امروز تمامی خدمات برق این منطقه در بستر ۱۰۰ درصدی دولت الکترونیک قابل انجام است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سید مهدی ساداتی روز سه‌شنبه در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان داشت: این هفته ایستادگی ملت غیور ایران، رشادت‌های شهدا و ایثارگران و همچنین فداکاری خانواده‌های معزز ایشان را به ما یادآور می‌کند، تا علاوه بر اینکه همواره بایستی قدردان آنان باشیم، باید راه آنها را ادامه دهیم و برای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنیم.

وی تاکید کرد: بی‌شک مسئولان نظام نقدس جمهوری اسلامی بیش از دیگر اقشار جامعه در این راه وظیقه دارند؛ آگاه هستیم اهمال کاری در انجام وظایفمان منجر به تضییع حقوق شهروندان و از بین بردن حرمت خون پاک شهداست، لذا از هیچ تلاش و کوششی برای رفع مشکلات و پیگیری مطالبات مردم کوتاهی نخواهیم کرد.

این مقام مسئول با اشاره به توسعه دولت الکترونیک نیز خاطرنشان کرد: این امر یکی از اهداف اصلی همه ما است تا به زودی به نقطه مطلوب برسیم؛ شیوع ویروس کرونا نیز فرصتی برای توجه ویژه به گسترش دولت الکترونیک شده و باید با سرعت بیشتری در راستای تقویت و رشد آن گام برداریم.

براساس این گزارش، خدمات غیرحضوری برق صرفاً از طریق سامانه ۱۵۲۱ و سایت tbtb.ir ارائه می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز