به همراه جمعی از اعضای فعال انجمن؛

تجدید میثاق دبیر انجمن مردم نهاد سفیران جوان زندگی استان تهران با آرمان های شهدای گمنام بهشت الزهرای استان تهران

۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۹:۰۵:۵۲
کد خبر: ۱۰۶۲۵۶۰
تجدید میثاق دبیر انجمن مردم نهاد سفیران جوان زندگی استان تهران  با آرمان های شهدای گمنام بهشت الزهرای استان تهران
صبح امروز محمد گل محمدی دبیر انجمن مردم نهاد سفیران جوان زندگی استان تهران به همراه جمعی از اعضای فعال انجمن با حضور خود در قطعه سرداران بی پلاک بهشت الزهرای استان تهران با آرمان های آن شهیدان گرانقدر تجدید بیعت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از استان تهران ؛ به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس صبح امروز محمد گل محمدی دبیر انجمن مردم نهاد سفیران جوان زندگی استان تهران به همراه جمعی از اعضای فعال انجمن با حضور خود در قطعه سرداران بی پلاک و برخی از شهدای نامدار انقلاب اسلامی ایران، با آرمان های آن شهیدان گرانقدر تجدید بیعت کرد.

محمد گل محمدی دبیر انجمن مردم نهاد سفیران جوان زندگی استان تهران در این خصوص گفت: وظیفه خود می دانستم با همراهی جمعی از دوستان عزیزم در آغاز هفته دفاع مقدس در مزار شهدای گمنام بهشت الزهرا حضور یابم تا قلبا با آرمان های آن شهیدان والا مقام تجدید بیعت کنم.

وی افزود، متاسفانه دنیا به سمتی حرکت میکند که جوان مردی و ایثار را کم کم دارد از مردمان زمانه میگیرد، هر چند هستند عزیزانی که در این تاریکی دنیا مانند شمعی میسوزند و ایثار می کنند تا هم نوع خودشان در امنیت، آسایش و رفاه باشد اما خب این افراد اندک هستند و دنیا مردم خود را از مقام معرفت دور نگه داشته است لذا امروز تصمیم گرفتیم با حضور خود کنار مزار شهدای گمنام و برخی از شهدای نامدار کشور روح خود را جلا داده و شش ماه دوم سال خویش را نیکو آغاز کنیم.

وی ادامه داد، وقتی کنار مزار شهدا قرار می گیریم حال و هوای معنوی که انسان تجربه می کند بسیار شیرین است و حب دنیا را از دل خارج می کند، امیدوارم من و همه‌ی عزیزانی که آرزوی شهادت در راه حق را دارند در جوانی شهد شیرین شهادت را بنوشیم و عاشقانه به دیدار حضرت عشق برویم.

گل محمدی در پایان افزود، بی شک ما جوانان نسل حاضر جامعه قدردان فداکاری های شهدا و همه افرادی که در راستای اعتلای کشور تلاش می کنند هستیم و سعی می کنیم در حد توان خود راه آن عزیزان والا مقام را ادامه دهیم.

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز