دیدار رییس هیئت هندبال استان تهران با رییس اداره ورزش و جوانان پردیس

۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۰۶:۵۱:۴۷
کد خبر: ۱۰۶۲۶۴۳
دیدار رییس هیئت هندبال استان تهران با رییس اداره ورزش و جوانان پردیس
محسن خادمی رییس هیئت هندبال استان تهران با حضور در اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس با کاظم شادمهر رییس این اداره دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ در این دیدار محسن خادمی با اشاره به پتانسیل خوب ورزش هندبال در استان تهران گفت: در استان تهران استعدادهای ارزشمندی در بین ورزشکاران در بخش آقایان و بانوان وجود دارد که با حمایت و برنامه ریزی مطلوب می توان بهترین نتیجه را بدست آورد.

رییس هیئت هندبال استان تهران اظهار داشت: بحث استعدادیابی یکی از نکات اساسی در راستای آینده نگری و پرورش ورزشکاران است که در این خصوص می بایست در شهرستان ها با تعامل بین ادارات ورزش و اداره آموزش و پرورش شرایط را جهت کشف استعداد های ورزشی در بین دانش آموزان فراهم کرد.

خادمی افزود: یکی از برنامه ها و توقعات ما از روسای هیئت های ورزشی توجه به ورزش پایه است که امیدواریم با پیگیری لازم این موضوع بهترین نحو محقق گردد.

روح الله اکرمی نیا دبیر هیئت استان نیز اذعان کرد: رویکرد هیئت استان از هیئت های ورزشی شهرستان ها حمایتی است و امیدواریم همه هیئت ها برای پیشبرد اهداف هیئت استان که همان تعالی و پیشرفت این رشته است تمام تلاش خود را به کار ببندند.

رییس اداره ورزش و جوانان پردیس نیز با تقدیر از حضور رییس هیئت هندبال استان تهران در این شهرستان بیان داشت: ما همواره از ورزشکاران و هیئت های ورزشی حمایت میکنیم چرا هیئت های ورزشی فعال و پویا می توانند ثمرات خوبی را برای تعالی ورزش به همراه داشته باشند.

در این جلسه حمید سیری رییس هیئت هندبال پردیس نیز به ارائه گزارش عملکرد پرداخت.

 

نظر شما