بابایی؛

بخش کهریزک از ظرفیت ورزشی فراوانی در رشته‌های مختلف برخوردار است

۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۵:۴۶:۲۷
کد خبر: ۱۰۶۳۰۹۴
بخش کهریزک از ظرفیت ورزشی فراوانی در رشته‌های مختلف برخوردار است
امین بابایی در جلسه شورای ورزش و ساماندهی امور جوانان گفت : بخش کهریزک از ظرفیت ورزشی فراوانی در رشته‌های مختلف برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ امین بابایی در جلسه شورای ورزش و ساماندهی امور جوانان که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین استیری امام جمعه باقرشهر و کهریزک، صداقت رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری و دیگر مسئولان برگزار شد، با اشاره به کمبود سرانه ورزشی در شهر کهریزک اظهار داشت: با توجه به ظرفیت ورزش قهرمانی ضروری است در راستای پاسخگویی به مطالبات مردمی، اراضی بلااستفاده با کاربری ورزشی مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی بیان کرد: بخش کهریزک از ظرفیت ورزشی فراوانی در رشته‌های مختلف برخوردار است که تداوم این وضعیت مستلزم ایجاد و تکمیل زیرساخت‌های موردنیاز و همچنین توسعه ظرفیت‌های ورزشی در بخش حرفه‌ای و همگانی است که باید در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان قرار گیرد.

بخشدار کهریزک سپس با اشاره به تاسیس خانه جوان افزود: با توجه به روحیه ورزشکاری و قهرمانی در بخش کهریزک تلاش داریم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود، زمینه ایجاد خانه جوان را در کنار خانه کشتی در این منطقه فراهم کنیم.

بابایی ادامه داد: مهمترین هدف از احداث خانه جوان ارتقا سطح مشارکت جوانان و هم افزایی این قشر در مسائل محلی و منطقه‌ای است تا بتوان با شکل‌گیری ادبیاتی مشترک از ظرفیت آن‌ها برای رشد و آبادانی بخش کهریزک استفاده کرد.

وی همچنین با تأکید بر افزایش سرانه ورزشی در روستاهای بخش کهریزک تصریح کرد:  به جهت جلوگیری از هرگونه چالش و آسیب‌های احتمالی دهیاران باید هرچه سریع‌تر نسبت به اخذ مجوز سالن‌های ورزشی تحت مدیریت دهیاری اقدام کنند.

بخشدار کهریزک در پایان خاطرنشان کرد: طبق تصمیم‌گیری صورت گرفته مقرر شد پیرامون شرایط و نحوه اعزام تیم‌های کشتی توابع به مسابقات استان یا کشور، نشستی تخصصی با کارشناسان و مسئولان استانی برگزار شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز