برگزاری مراسم "به یاد طلیعه داران ایثار" در دانشگاه اریکه پرسپولیس

۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۴:۳۹:۳۵
کد خبر: ۱۰۶۳۵۱۴
برگزاری مراسم به یاد طلیعه داران ایثار در دانشگاه اریکه پرسپولیس
همزمان با هفته دفاع مقدس و با همکاری دانشگاه اریکه پرسپولیس، اداره ورزش و جوانان و بسیج ورزشکاران شهرستان قرچک مراسم "به یاد طلیعه داران ایثار" برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ در این مراسم که با حضور سرهنگ سلطانی فرمانده سپاه ۱۵ خرداد، محسن خادمی رییس اداره ورزش و جوانان، حجت الاسلام والمسلمین دین پرور رییس اداره تبلیغات اسلامی، فراهانی رییس اداره آموزش و پرورش، بهنام میرزایی رییس اداره صنعت و معدن، محمود برزگر رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و محسن کهزادی و رضا سلگی اعضای شورای شهر قرچک همراه بود یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گرامی داشته شد.

حجت الاسلام والمسلمین دین پرور، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قرچک در این مراسم اظهار داشت: دوران هشت سال دفاع مقدس دوران عزت مندی کشور ما بود، شهدا جان عزیزشان را فدا کردند تا درس ایستادگی و پایمردی را به ما بیاموزند و بایستی این رشادت ها به نسل های آینده منتقل شود و فرهنگ ایثار و شهادت در کشور همواره ترویج یابد.

الهه پیامی رییس دانشگاه اریکه پرسپولیس نیز طی سخنانی با اشاره به اینکه اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون جانفشانی های شهدای والامقام است، گفت: بر ما است که با ادامه راه شهدا در جهت حفظ و صیانت از اهداف والای انقلاب اسلامی ثابت قدم باشیم.

در ادامه با حضور محسن کهزادی از یادگاران دوران جبهه خاطرات دفاع مقدس برای دانشجویان و ورزشکاران حاضر در مراسم عنوان شد.

همچنین در این مراسم از جانباز سرافراز محمد تقی رشید که از دانشجویان دانشگاه اریکه پرسپولیس نیز می باشد با حضور سرهنگ سلطانی فرمانده سپاه ۱۵خرداد تقدیر شد.

photo_2020-09-24_15-43-40

photo_2020-09-24_15-33-40

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز