پروژه احداث گلخانه در دستور کار شهرداری اوشان، فشم، میگون

۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۲:۴۱:۲۴
کد خبر: ۱۰۶۳۷۰۸
پروژه احداث گلخانه در دستور کار شهرداری اوشان، فشم، میگون
مدیریت شهری به همراه مسئول هیئت عالی سرمایه گذاری شهرداری و مسئول اداره آبفا رودبارقصران طی بازدید میدانی از محل احداث گلخانه شهر، آن را مورد بررسی و کارشناسی قراردادند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ صفت اله عباسی رئیس شورای اسلامی شهر دراین خصوص گفت: زمین های منطقه درازچال به جهت تامین آب و همچنین منطقه تپه سر به لحاظ هموار بودن، از ظرفیت بسیار خوب جهت بهره برداری به عنوان گلخانه برخوردار است. برنامه مدیریت شهری این است که از این زمین ها برای کشت گل و گیاه استفاده شود و زیرساخت های لازم نیز درحال تامین است.

وی با بیان اینکه در سال جهش تولید که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نیز به آن تاکید دارند، تولید انواع گل از جمله گل محمدی و لاله در طرح اندیشیده شده و می تواند در راستای اشتغالزایی جوانان منطقه نیز مثمر ثمر واقع شود، تصریح کرد: به دلیل کوهستانی بودن منطقه پیش بینی شده که گلخانه بصورت سوله احداث شود تا در فصل سرما نیز مشکلی بوجود نیاید. 

عباسی ضمن اشاره به بن بست نبودن جاده دراز چال به امامه گفت: با ساماندهی جاده و تعریض آن می توان ضمن استفاده از ظرفیت گردشگری این ناحیه، از بار ترافیکی منطقه نیز کم کرد.

رضا ریاحی شهردار اوشان،فشم،میگون نیز در این بازدید اذعان داشت: قطعاٌ طبیعت بکر رودبارقصران یکی از موهبت های خداست و باید در جهت استفاده صحیح و پاسداری از آن بکوشیم. رودبارقصران تنها نقطه ای از استان تهران است که با توجه به اکوسیستم و طبیعت بی نظیر آن می شود در موضوعات گردشگری گام های بلندی برداشت.

وی با اشاره به این موضوع که این تنها یکی از طرح هایی است که نوید آن را به مردم شریف منطقه داده بودیم بیان داشت: بهره برداری اصولی از ظرفیت های منطقه در راستای تحقق اهدافی همچون جهش تولید و  اشتغالزایی برای نسل جوان مهم ترین اولویت شهرداری است. امروز نیز از دو محل پیشنهادی جهت احداث گلخانه بازدید و بررسی لازم جهت نحوه تامین امور زیربنایی این پروژه انجام شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز