در بازدید دوره دوم رئیس ودانش آموزان از دانشگاه آزاد اسلامی مطرح شد؛

اقدامات اجرایی کار گروه اشتغال با اداره آموزش وپرورش در قالب پژوهش‌های ترمی

۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۲۰:۳۸:۲۸
کد خبر: ۱۰۶۳۸۲۳
اقدامات اجرایی کار گروه اشتغال با اداره آموزش وپرورش در قالب پژوهش‌های ترمی
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس در جلسه بازدید مرحله دوم دانش آموزان ، دیدار و گفتگو با رئیس اداره آموزش و پروش از اقدامات اجرایی کار گروه اشتغال وکانون آینده سازان در قالب پژوهش‌های ترمی با اداره آموزش وپرورش منطقه قدس به‌ منظور پیگیری موضوعات مهم منطقه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ عبدالله قاسمی پیر بلوطی  با اشاره به دستاوردهای اخیر دانش آموزان و دانشجویان رشته‌های فنی و علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قدس اظهار کرد: یکی از اقدامات قابل توجه در این زمینه همکاری مدرسه اشتغال و اداره آموزش وپرورش است که با تشکیل کارگروه اشتغال  سازماندهی تحقیقات دانشجویان دوره های کاردانی وکارشناسی ، در قالب موضوعات مهم منطقه مانند شعارهای سال و صیانت از سرمایه‌های داخلی را در قالب پژوهش‌های ترمی انجام می پذیرد .

وی افزود: دستاوردهای خوبی حاصل شده که یک نمونه آن هدایت علمی دانشجویان ودانش آموزان برای پرداختن به موضوع رفع موانع تولید است. تعدادی از دانش آموزان ودانشجویان با هم فکری و تهیه گزارش‌های خبری، یک جریان تحقیقی  و مهارتی را در بخش کارآموزی وکار ورزی الگوسازی کردند که نتایج این مدل کارورزی وکار آموزی وتحقیق پروژه در ادارات مورد استفاده  قرار خواهدگرفت و در گفتگوبا  مسئولان منطقه نیز براجرای آن تأکید شد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس گفت: یکی دیگر از اقدامات سازنده کارگروه اشتغال و کانون آینده سازان، برگزاری ۲۴ ساعت نشست تخصصی در موضوع تعالی وتوانمند سازی نیروهای انسانی با آموزش های ضمن خدمت  و پرداختن به تحلیل شعائر سال وبرپایی کرسی آزاداندیشی ، تعریف نماد های شهدا در موضوعات اجتماعی-اقتصادی است که توانسته صدها عنوان مطالب تحقیقاتی و سخنرانی پژوهشی  را درراستای نظام موضوعات ارائه کنند.

قاسمی پیربلوطی اضافه کرد:‌ از دغدغه‌های اصلی این واحد دانشگاهی مسئله‌محوری است؛ بنابراین در سال‌های اخیر به‌طور جدی از دانشکده‌ها خواسته‌ایم برنامه‌های آموزشی و پژوهشی خود را با همین رویکرد برنامه‌ریزی و اجرا کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز