برنا گزارش می دهد؛

رژه خودروهای کلاسیک به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان پردیس

۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۱۸:۱۳:۳۰
کد خبر: ۱۰۶۵۶۱۲
رژه خودروهای کلاسیک به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان پردیس
همزمان با هفته دفاع مقدس رژه خودروهای کلاسیک از ابتدای آزاد راه پردیس (عوارضی) تابوستان نورالشهدا این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران ؛ این رژه به همت هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری شهرستان در مسیر عوارضی پردیس تا بوستان نورالشهدا این شهر با حضور ۵۸خودرو کلاسیک با حضور کاظم شادمهر رییس اداره ورزش و جوانان، کشاورز معاون ورزشی،دکتر موچانی رییس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری برگزار شد.

موچانی رییس هیات اتومبیلرانی در گفتگو با خبرنگار برنا با بیان اینکه استقبال خوبی از اولین رژه ماشین های کلاسیک توسط شهروندان در پردیس صورت گرفت اظهارداشت؛ با توجه به اینکه جوانان بسیار علاقمند به این فعالیت ها و رژه های اتومبیل های کلاسیک هستند تصمیم داریم در هفته ورزش و جوانان رژه بعدی ماشین های کلاسیک را در پردیس برگزار کنیم.

وی افزود: در این رژه خودروهایی از کمپانی‌های فورد، بنز، پورش، BMW، فیات و فولکس واگن شرکت کردند که مالکان همه آن‌ها خصوصی بودند.قدمت برخی از این خودورها به ۶۰ سال می‌رسید، تعدادی از آن‌ها هم جزو معدود مدل‌های باقی مانده هستند که رژه آن‌ها با هدف معرفی این سرمایه‌های تاریخی به عنوان میراث صنعتی در شهر انجام شد و مورد توجه شهروندان در مسیر قرار گرفت.

به گزارش برنا،  اداره ورزش و جوانان از برنامه ریزی یک روزه هیات اتومبیلرانی و موتورسواری جهت اجرای این برنامه  به ویژه  دکتر موچانی رییس و پازوکیان و پاشا  اعضای  هیات و کلیه شرکت کننده ها که با اتومبیلهای خود در این برنامه حاضر شدند، همچنین  فرمانداری،نیروی انتظامی و پلیس راهور به جهت هماهنگی های صورت گرفته، نهایت قدردانی را داشت.

 گفتنی است در پایان این مراسم مسئولین اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس بهمراه شرکت کنندگان در جوار شهیدان گمنام، یاد و خاطره شهیدان و همچنین شهدای دفاع مقدس را گرامی داشتند.

 

32

1

1233

7666

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز