به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت گرفت؛

دیدار فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره) با شهردار باقرشهر

۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۱۸:۵۳:۴۰
کد خبر: ۱۰۶۵۶۲۸
دیدار فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره) با شهردار باقرشهر
در این دیدار که فرمانده پایگاه شهید آزادفرد بسیج شهرداری باقرشهر نیز حضور داشت، در خصوص مسائل مختلف بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ سرهنگ پاسدار خداداد کاشفی فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره)  به مناسبت گرامیداشت چهلمین سال دفاع مقدس و کسب اطلاع از سلامتی و بهبودی شهردار باقرشهر به دیدار شهردار آمده بود ، در خصوص مسائل مختلف بحث و تبادل نظرکرد.

سعید استادفرج شهردار باقرشهر با تبریک انتصاب فرمانده جدید سپاه باقرشهر بر تعامل و همکاری با این ناحیه در راستای برنامه های فرهنگی اجتماعی و در راستای نشر ارزش های اسلامی و اخلاقی تاکید کرد و افزود : باقرشهر در جوار در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) قرار گرفته و در دوران دفاع مقدس ، رزمندگان و نیروهای خدوم و زحمتکش برای حضور در جبهه ها و خدمت به رزمندگان از یکدیگر پیشی می گرفتند.

استادفرج افزود: این مردم لایق خدمت هستند و ما در شهرداری باقرشهر تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم به کار بسته ایم و خدمات شهرداری در سایه توفیقات الهی و خون پاک شهیدان و دلاورمردیهای رزمندگان به دست آمده است و اگر امروز از لحاظ سرانه های ورزشی و فرهنگی در استان تهران و حتی در کشور دارای جایگاهی هستیم ، مرهون تلاشهای نیروهای خدومی هستیم که با نگاهی جهادی به رفع کاستی ها و اجرای پروژه های عمرانی و تفریحی می پردازند .

وی همچنین اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح شهر را حاصل تلاش مجموعه پرسنل شهرداری دانست و گفت: فضای موجود در شهرداری، فضایی صمیمی و دوستانه است، حس مسئولیت و خدمت به مردم جزو اولویت کاری پرسنل است و مجموعه پرسنل شهرداری خارج از ضوابط اداری و ساعات کاری به صورت شبانه روزی و بی وقفه به خصوص در مواقع بحران از جمله سیل، آتش سوزی و فعالیت های عمرانی، در حال خدمت رسانی به شهروندان عزیز هستند.

استادفرج در پایان اضافه کرد: فشار زیادی از لحاظ اقتصادی بر شهرداری وجود دارد، بنابراین نیازمند حمایت و همکاری مردم و سرمایه گذاران هستیم.

سرهنگ پاسدار خداداد کاشفی فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره)  نیز در این دیدار با تقدیر و تشکر از فعالیت های شهرداری باقرشهر بویژه در برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی در هفته دفاع مقدس ، بر تعامل و همراهی و همکاری سپاه و بسیج با شهرداری در راستای ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی و ارزش های دینی با بهره گیری از توان و استعداد های بسیج در این راستا تصریح نمود.

وی افزود : اقدامات شهرداری در زمینه حفظ و نشر آثار شهدا وخانواده های معظم و معزز شهدا ،  رزمندگان و جانبازان بسیار چشمگیر و در خور تحسین است و خوشبختانه شاهد هستیم که  شهرداری با روحیه و عمل جهادی عقب‌ماندگی های مختلف در حوزه شهری را در طی دوران فعالیت خود جبران نموده است .

سرهنگ کاشفی افزود : امروزه شرایط مانند جنگ تحمیلی است و پزشکان و پرستاران در شبکه بهداشت و درمان همانگونه که در جنگ تحمیلی در کنار پاسداران در خط مقدم جبهه ها بودند، امروز نیز در خط مقدم مبارزه با این ویروس منحوس کرونا هستند و شهرداری باقرشهر نیز در همکاری با سپاه برای مقابله با این ویروس همکاری بسیار مطلوبی داشته که قابل تقدیر است .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز