یادداشت؛

مبارزه با کرونا مستلزم عزم ملی و مسئولیت پذیری اجتماعی/ رهنمودهای مقام معظم رهبری؛ نصب العین در عبور از بحران

۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۰:۱۷:۲۷
کد خبر: ۱۰۶۶۳۹۵
مبارزه با کرونا مستلزم عزم ملی و مسئولیت پذیری اجتماعی/ رهنمودهای مقام معظم رهبری؛ نصب العین در عبور از بحران
معاون بهداد ناجا در یادداشتی، ساده انگاری و غفلت از رعایت دستورالعمل های پیشگیری از کرونا را عامل اوج گیری مجدد بیماری عنوان کرد و تنها راه برون رفت از بحران کرونا را نصب العین قرار دادن رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر عزم ملی و مسئولیت پذیری اجتماعی دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ در یادداشت سردار" محمد رضا حسینی" می خوانید:

کرونا با همه سرسختی که دارد با رعایت ساده ترین رفتارهای بهداشتی قابل پیشگیری است. با این حال به دنبال ساده انگاری و غفلت مردم از رفتارهای بهداشتی با خیز مجدد بیماری مواجه هستیم. پزشکان، پرستاران و دیگر اعضای کادر درمان با وجود خستگی در حال عمل به وظیفه و انجام رسالت خطیر خود هستند با این حال بی توجهی مردم به شیوه‌نامه های بهداشتی و خستگی کادر درمان دور از انصاف است.

در شرایط کنونی تنها راه برون رفت از بحران کرونا پیروی از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر عزم ملی در مسئولیت پذیری در قبال جان خود و هم نوعان است؛ ایشان حفظ سلامت افراد را در گرو رعایت اصول و دستورالعمل های بهداشتی و پیشگیرانه عنوان کرده و علاج واقعه را به دست خود مردم دانستند.

امروز اگر بدانیم که با شرکت در پیاده روی اربعین، انتقال بیماری محتمل خواهد بود وظیفه اخلاقی ما این است که عشق و ارادت قلبی خود را از راه دور و از منزل به امام شهیدان عرضه داریم.

همچنان که مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز (دامت برکاته) نیز بر این مهم اذعان داشتند و هرگونه اقدام در خصوص مناسبات مذهبی و اجتماعی را منوط به تصمیم گیری ستاد ملی مقابله با کرونا دانستند و واقعیت این است که با بحرانی فراگیر مواجه هستیم و کوچک ترین غفلت هر فرد می تواند به قیمت جان تعداد زیادی از افراد جامعه تمام شود.

افزایش آمار مبتلایان و قربانیان کرونا به دلیل بی توجهی به ساده ترین اصول و دستورالعمل های پیشگیرانه و همراهی نکردن با کادر خسته درمان، کشور را در شرایط بحرانی تری قرار می دهد. و در آخر این که کرونا همچنان در کمین همه ماست و هیچ فردی به هیچ دلیلی در برابر این بیماری مصونیت ندارد.

بنابراین انتظار می رود آحاد مردم با نصب العین قرار دادن رهنمودهای مقام معظم رهبری در مبارزه با این بیماری همه گیر، همراهی بیشتری با کادر درمان داشته باشند و با عزم ملی و مسئولیت پذیری اجتماعی در این راستا عمل کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز