خَیر قرچکی، بازرس مجمع خیرین ازدواج استان تهران شد

۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۱:۳۰:۵۸
کد خبر: ۱۰۶۷۰۳۷
خَیر قرچکی، بازرس مجمع خیرین ازدواج استان تهران شد
اعضای خیرین ازدواج استان تهران با حضور مدیران کل ورزش این استان و معاونت توسعه اجتماعی وزارت ورزش و جوانان انتخاب شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ این مجمع با حضور نمایندگان سمن فعال حوزه ازدواج در اداره کل ورزش و جوانان استان تهران برگزار شد و در آن ۱۱ نفر برای پست هیئت مدیره و چهار نفر برای بازرس این مجمع با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در این جلسه به ترتیب سمیه هدایتیان، محمد حسین بزرگیان، محسن ولیئی، علی اصغر متین و بهزاد بهروزی به عنوان پنج عضو اصلی و حمیدرضا نادرپور و مسعود الیاسی توانستند به عنوان اعضای علی البدل این مجمع انتخاب شوند.

همچنین وحیده رحیمی نماینده شهرستان قرچک به عنوان بازرس اصلی و محمود مقدم جو نیز توانست به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با بیان اینکه این مجمع برای نخستین بار در سطح استان تهران برگزار می شود خاطر نشان کرد: برگزاری چنین مجامع انتخاباتی می تواند هم افزایی را در میان سمن های مردم نهاد افزایش دهد.

رضا گل محمدی با بیان اینکه ازدواج و اشتغال جوانان یکی از دغدغه های ما در این نهاد است، گفت: سازمان های مردم نهاد به عنوان بازوان توانمند می توانند ضمن مشاوره های لازم، بهترین راه اساسی برای رسیدگی به این موضوع را در اختیار مسئولان قرار دهند.

طبق آخرین سرشماری کشور درسال ۹۵، ۲ میلیون و ۶۵۰ هزار در سطح استان و یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر جوان در پایتخت شناسایی شده اند.

مجمع ازدواج جوانان تهران برای نخستین بار با حضور اعظم کریمی مدیر کل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان برگزار که در پایان ۵ عضو اصلی و یک بازرس آن مشخص شدند.

 

نظر شما