در خواست فرماندار ویژه ری از وزیر راه و شهرسازی؛

نگاه در حوزه های راهداری و مسکن به شهرستان ری ویژه باشد

۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۶:۲۷:۰۴
کد خبر: ۱۰۶۷۴۲۰
نگاه در حوزه های راهداری و مسکن به شهرستان ری ویژه باشد
فرماندار ویژه ری از وزیر راه و شهرسازی درخواست کرد نگاه در حوزه های راهداری و مسکن به شهرستان ری ویژه باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ حسین توکلی کجانی در آیین بهره برداری از پروژه های راهداری استان تهران که با حضور وزیر راه و شهرسازی، استاندار تهران، بخشدار کهریزک و دیگر مسئولان برگزار شد اظهار داشت: مجموعه شهرستان ری آزاد راه های بزگ از آزادگان تا آزادراه تهران قم و همچنین در کریدور شرقی محور امام رضا را شامل می شود.

وی ادامه داد: تعداد کشته های تصادفات در کمربندی دوم زیاد بود که ایمن سازی آن بسیاری ضروری بود که خوشبختانه در حدود ۶ ماه پروژه به بهره برداری رسید و به نوعی کار جهادی انجام شده که نشان داد کارهایی که با مدیریت و تدبیر باشد نتایج خوبی به دنبال دارد.

فرماندار ویژه ری تصریح کرد: اقدام مهم دیگر در سطح شهرستان ری قرارگیری در حوزه فرمانده انتظامی تهران بزرگ بود در حالی که پیش از این نیمی از آن در پلیس غرب و نیمی در پلیس شرق بود.

توکلی کجانی گفت: درخواست ما این است که نگاه وزارت راه و شهرسازی به ری ویژه باشد، به علاوه مدیریت حریم پایتخت باید یکپارچه باشد و شهرداری تهران مدیریت خوبی در این زمینه نیست.

وی خاطرنشان کرد: راه های روستایی استان به ویژه ری نیاز به نگاه ویژه دارد، البته با کمک استاندار تهران ۵۰۰ متری راه های روستایی با اعتبارات دهیاری ها ایمن سازی می شود که نیاز است به روستاهای با جمعیت بالا نگاه ویژه داشته باشیم.

معاون استاندار تهران افزود: در مسکن مهر تعداد مسکن مدنظر قرار گرفته برای شهرستان ری با توجه به جمعیت کافی نبود و امید است در مسکن ملی شهرری به عنوان قبله تهران ویژه دیده شود.

photo_2020-10-01_15-02-58

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز