فعالیت محلات آسیب‌پذیر رصد شود

۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۵:۲۶:۴۱
کد خبر: ۱۰۶۸۵۴۲
فعالیت محلات آسیب‌پذیر رصد شود
بخشدار کهریزک با اشاره به ارائه راهکارهای اجرایی و زیربنایی برای برون رفت از آسیب ها گفت: کارگروه های تخصصی در حوزه های مختلف آسیب های اجتماعی باید تشکیل شود.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ امین بابایی در جلسه شورای فرهنگ عمومی بخش کهریزک که با حضور حجت الاسلام والمسلمین عبدالعلی استیری امام جمعه باقرشهر و کهریزک و دیگر اعضای شورا در روستای گلحصار برگزار شد، با تاکید بر لزوم پیگیری صورتجلسات و اجرایی شدن مصوبات اظهار داشت: تمامی اعضای شورای فرهنگ عمومی باید با ارائه راهکارهای اجرایی و زیربنایی برای برون رفت از آسیب ها تمامی تلاش خود را بکار گیرند.

وی  با تاکید بر تشکیل کارگروه های تخصصی در حوزه های مختلف آسیب های اجتماعی تصریح کرد: باید برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به ویژه در سطح مدارس برنامه‌ریزی شود به طوری که تیمی از کارشناسان شامل جامعه‌شناسان، روانشناسان، رسانه‌ها و دانشگاهیان تشکیل شود و برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی راهکارهای لازم ارائه شود.

بخشدار کهریزک افزود: در شرایط کرونایی، برنامه ریزی برای شاخص‌های ایجابی باید با تاکید بر سرمایه گذاری‌های اجتماعی باشد و دستگاه‌های مختلف باید در سطح بخش برنامه‌های خود را برای کاهش آسیب اجتماعی مشخص کنند.

بابایی با بیان اینکه فعالیت محلات آسیب‌پذیر بخش کهریزک باید به دقت پایش و رصد شود، گفت: هدف از این اقدام کاهش آسیب‌ها و تقویت فضای اجتماعی جامعه است.

 

نظر شما