دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب اول داوطلبان در سال ۱۴۰۴

۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۵:۳۶:۴۲
کد خبر: ۱۰۶۸۵۴۸
دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب اول داوطلبان در سال ۱۴۰۴
دکتر علیرضا روستا در جلسه با مدیران گروه تاکید کرد: سامانه های پژوهشیار و آموزشیار رویکرد کارآمدی و برندسازی در دانشگاه آزاد اسلامی برای تحقق شعار تبدیل شدن به انتخاب اول داوطلبان در سال 1404، را تسریع خواهد بخشید.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ جلسه شورای مدیران گروه با معاون آموزش  دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس با حضور مدیران گروه  فعال این واحد دانشگاهی برگزار شد.

معاون  آموزشی وتحصیلات تکمیلی  دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس تأکید کرد: سامانه های پژوهشیار و آموزشیار  رویکرد کارآمدی و برندسازی در دانشگاه آزاد اسلامی برای تحقق شعار تبدیل شدن به انتخاب اول داوطلبان در سال 1404، را تسریع خواهد بخشید.

وی افزود:  تمام مدیران وکارشناسان گروههای حوزه معاونت آموزش دانشگاه موظف به رعایت دقیق دستورالعمل‌های ابلاغی و ارائه گزارش فعالیت‌ها برای انجام کار درسیستم آموزشیار هستند. لذا باید سعی کنیم برای کارهای جهادی وصداقت رفتاری وتقویت وجدان کاری وسعت دید دانشجویان را افزایش داده و برای سازندگی، مطالبه گری و قبول مسئولیت‌های مهم‌تر در آینده کشور آماده کرده و تلاش کنیم تحول شگرفی در حال و آیندۀ آموزش  دانشگاههای آزاد کشورمان در همۀ ابعاد داشته باشیم.

علیرضا روستا معاون آموزشی  دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس در این نشست با یادآوری آیین‌نامه های آموزشی واجرایی گروههای آموزشی  به تشریح موارد موجود در این آیین‌نامه ها آموزشی  پرداخت.

وی با تأکید بر اینکه تمام گروه های آموزشی  دانشگاه موظف به رعایت دقیق دستورالعمل‌های ابلاغی برای فعالیت‌ در سیستم آموزشیار هستند، گفت: همه گروهها موظف هستند به ‌صورت ماهانه گزارشی از عملکرد خود را برای تهیه گزارش و ارسال فعالیت‌های خود به حوزه معاونت آموزشی تهیه وارسال کنند تا نقاط قوت وضعف سیستم آموزشیار درعملیات کاری روزانه بررسی و با پیگیری از طریق استان وسازمان رفع مشکل بشود.

فعالیت گروههای آموزشی  در سیستم آموزشیار هدفمند است

معاون آموزشی وتحصیلات تکمیلی  با توجه به رویکرد جدید سامانه آموزشیار گفت: به‌دنبال این هستیم تا با کمک و همکاری مدیران گروه وکارشناسان محترم  مشکلات دانشجویان دغدغه‌مند این واحد دانشگاهی، مرتفع شده فعالیت و اقدامات آموزشی را هدفمند، تحول‌گرا و اثرگذار مطابق با بخشنامه های نظام آموزشی استان وسازمان مرکزی را اجرایی کنیم.

روستا با توجه به بحران کرونا ومجازی بودن کلاس ها اهمیت فعالیت مدیران گروه های آموزشی  در دانشگاه‌ها را یادآور شد و گفت: با مساعدت و نگاه ویژه سرپرست محترم واحد وهمکاری وهمراهی شما استادان محترم ومدیران گروه دانشگاه آزاد اسلامی، شاهد توسعه فعالیت‌های آموزشی تأثیرگذار وآموزش برخط در گروه های آموزشی  بوده‌ وامیدواریم مشکلات آموزشی تمام دانشجویان تا آخرین نفر مرتفع شده ورضایتمندی دانشجویان عزیزمان را به دست آوریم .

این مسئول در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس افزود: تلاش داریم با همراهی اعضای فعال مدیران گروه وکارشناسان گروه به رشد و بالندگی کیفی خدمات آموزشی بیفزاییم و گروههای آموزشی این واحد دانشگاهی را پرچمدار شایسته‌ای برای خدمات رسانی آموزش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی با نگاه جامع به سمت دانشگاه نسل جدید سوق دهیم .

علیرضا روستا با تأکید بر اهمیت تعمیق فرهنگ شهادت و ایثار بین جوانان اضافه کرد: واحد شهر قدس  با افتخار میزبان دو شهید گمنام دفاع مقدس بوده و امروز بر همگی ما لازم است برای ترویج فرهنگ شهادت و تأسی جستن از مکتب شهدا به خصوص مکتب حاج قاسم سلیمانی ، این شهید را در اخلاق و اعمال  خود الگو قرار داده و تحول شگرفی در حال و آیندۀ آموزش  دانشگاههای آزاد کشورمان در همۀ ابعاد داشته باشیم.

بهره برداری ازسیستم آموزشیار موجب پیشگیری از تخلفات آموزشی می شود.

معاون آموزشی وتحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس  فعالیت‌های کاربران را در سیستم آموزشیار تمرینی برای فعالیت‌های هدفمند آموزشی دانست و افزود: فعالیت‌های آموزشی  در دانشگاه در صورت حضور و مرتفع نمودن مشکلات دانشجویان وایجاد آرامش خیال وامنیت خاطر از نظر تحصیلی برای دانشجویان مقدمه‌ای برای فعالیت‌های ، توسعه فردی و حتی کسب و کار دانشجویان در آینده است و دانشجویان می‌توانند با استفاده از تجارب فردی و گروهی به‌دست آمده در شتابدهندها واستارتاپ ها وسایر فعالیت های دانشجویی در آینده حضور داشته و  در جایگاه‌های مختلف مدیریتی و اثرگذار کشور قرار گیرند. ولی اگر مشکلات آموزشی دانشجویان مرتفع نشود ودانشجو دغدغه انتخاب واحد، حذف درس ، حذف ترم ، حذف واضافه دروس ، دغدغه حضور در سامانه مجازی آموزشی وپیشگیری از غیبت کلاسی وغیره را داشته باشد تمام انرژی دانشجو صرف رفع مشکلات آموزشی شده وبرای فعالیت های علمی ، تحقیقاتی وفرهنگی انرژی مضاعف وتوان لازم را نخواهد داشت ،لذا برهمه ما

تکلیف است که مشکلات دانشجویان را با پیگیری های لازم در کمترین بازه زمانی مرتفع کنیم .

علیرضا روستا با یادآوری  فعالیت دوران دانشجویی استادان ومدیران گروه  در تشکل ها، هیات های دانشجویی ، کانون‌ها و انجمن‌های علمی وادبی افزود: اگر چه به خاطر شرایط کرونایی کلاس های مجازی برگزار می شود وهرچهار جلسه یکبار کلاس رفع اشکال برگزار خواهیم کرد اما همه باید تلاش کنیم تا از فرصت حضور دانشجویان در دانشگاه وهمچنین درفضای مجازی به نحو شایسته و مطلوب استفاده کنیم و با تبادل نظر و هم‌اندیشی و تمرین کار دانشجویان در فضاهای مجازی وفیزیکی در فعالیت های گروهی وسعت دید دانشجویان را افزایش داده و برای قبول مسئولیت‌های مهم‌تر در آینده کشور آماده کنیم .

این مقام مسئول یادآورشد: فعالیت دانشجویان عضو باشگاه پژوهشگران در خط تولید ژل ضدعفونی کننده، راه اندازی خط تولید ماسک توسط بسیج دانشجویی،  تولید بخور اوکالیپتوس در مرکز تحقیقات گیاهان دارویی نمونه بارزی از مسئولیت پذیری دانشجویان این واحد در شرایط حساس در مقابله با بحران های سراسری است.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز