فرماندار اسلامشهر عنوان کرد:

تامین مواد اولیه کارخانجات و مواد غذایی دو اولویت ستاد تنظیم بازار شهرستان

۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۰۹:۴۴:۲۱
کد خبر: ۱۰۶۸۷۶۸
تامین مواد اولیه کارخانجات و مواد غذایی دو اولویت ستاد تنظیم بازار شهرستان
فرماندار اسلامشهر گفت: تامین مواد اولیه کارخانجات و مواد غذایی مورد نیاز مردم دو اولویت ستاد تنظیم بازار شهرستان در نیمه دوم سال جاری خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مسعود مرسلپوردر جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان با بیان مطلب فوق اظهار داشت: از تمام ظرفیت های شهرستانی و استانی استفاده خواهیم کرد تا مواد اولیه مورد نیاز واحدهای صنعتی و تولیدی شهرستان تامین شود.

وی همچنین بر رصد مستمر بازار مواد غذایی و کالاهای اساسی شهرستان تاکید کرد و گفت: باید با نظارت جهادی و حضور مداوم در بازار نظارت کافی داشته باشیم تا در نظام عرضه و توزیع مواد غذایی خللی ایجاد نشود.

فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه برخی افراد سودجو تلاش می کنند تا با احتکار و انبار کردن مواد غذایی و برخی کالاهای اساسی به منافع نامشروع برسند، ادامه داد: گشت های نظارتی شهرستان در این حوزه باید با جدیت، تلاش و دقت بیشتری نسبت به بازرسی از انبارها، سوله ها و مراکز احتمالی احتکار کالا از جمله دامداری ها و... بپردازند.

وی با اشاره به گرانی کالاهای مصرفی مردم در بازار و مشکلات معیشتی خانوارها تصریح کرد: نباید اجازه دهیم برخی ها با افزایش خودسرانه قیمتها مشکلات مضاعفی بر مردم تحمیل کنند.

مرسلپور با بیان اینکه بخشی از گرانی ها ناشی از ضعف کنترلی دستگاههای اداری بوده و نظارتها سیستماتیک و با برنامه نیست گفت: متاسفانه مجازاتها و جرائم نیز در حوزه برخورد با گرانفروشی، قاچاق کالا و احتکار بازدارنده نیست و باید در این حوزه چاره اندیشی شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز