مدیرکل کمیته امداد استان تهران خبر داد:

کمک ۲۰۵ میلیار تومانی خیران از طریق مراکز نیکوکاری

۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۴:۱۰:۳۳
کد خبر: ۱۰۶۹۰۱۱
کمک ۲۰۵ میلیار تومانی خیران از طریق مراکز نیکوکاری
مدیر کل کمیته امداد استان تهران از کمک ۲۰۵ میلیارد تومانی خیران از طریق مراکز نیکوکاری به نیازمندان در شش ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سید ابوالفضل پرپنچی در نشست با غلامرضا حسن پور، رئیس سازمان بسیج اصناف و فعالان اقتصادی کشور که با هدف ایجاد مراکز نیکوکاری در اتحادیه ها واصناف تهران برگزار شد،گفت: هم اکنون ۴۸۱ مرکز نیکوکاری در سطح استان  تهران مشغول به فعالیت است، گفت : از این تعداد چهار مرکز نیکوکاری در حوزه اصناف و بازاریان تهران است و امیدواریم با همکاری سازمان بسیج اصناف این تعداد افزایش یابد.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه هدف از تشکیل این مراکز، مشارکت اصناف و بازاریان در جمع آوری کمک برای نیازمندان است،افزود: مدیریت جمع آوری و توزیع این کمک ها توسط معتمدین و منتخبان اصناف انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اهداف ایجاد مراکز نیکوکاری، بیان کرد: ارتقاء کارکردهای اجتماعی، توسعه و ترویج فرهنگ انفاق،نیکوکاری،تعاون و همیاری در محله، شناسایی نیازمندان واقعی و ارائه خدمات به آنان و شناسایی خیران و جذب کمک های آنان از اهداف ایجاد این مراکز است .

پرپنچی با بیان اینکه بیش از ۲۰۵ میلیارد تومان به نیازمندان از طریق مراکز نیکوکاری به نیازمنداندر شش ماهه نخست امسال، کمک شده است، ادامه داد: این کمک ها در قالب کمک معیشت، تأمین مسکن، پرداخت اجاره مسکن، کمک هزینه تأمین جهیزیه ،درمان ، آموزش و ... بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران، ادامه داد: یکی از امتیازاتی که طبق مصوبات و قانون برای بازاریان نیکوکار در نظر گرفته شده، این است که این افراد به هر میزان که از طریق کمیته امداد به نیازمندان کمک کنند با معرفی به سازمان امور مالیاتی از معافیت مالیاتی برخوردار می شوند.

وی یادآور شد: کارفرمایان، اصناف و بازاریانی که مددجویان تحت حمایت این نهاد را به عنوان نیروی کار خود بکارگیری کنند می توانند از بسته های تشویقی شامل پرداخت تسهیلات، حق بیمه و هدیه تشویقی از طریق این نهاد بهره مند شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز