انفجار و آتش سوزی در شهرک صنعتی چهاردانگه

۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۷:۴۱:۴۰
کد خبر: ۱۰۶۹۲۰۴
انفجار و آتش سوزی در شهرک صنعتی چهاردانگه
یک سوله ۴۰۰ متری در شهرک صنعتی چهاردانگه اسلامشهر دچار انفجار و آتش‌سوزی شد که مصدومیت یک آتش‌نشان را به دنبال داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: ساعت ۱۴:۱۳ دوشنبه ۱۴ مهر، این حادثه آتش‌سوزی به سامانه اطلاع‌رسانی آتش‌نشانی شهر تهران اعلام شد و با توجه به اینکه محل حادثه خارج از حوزه استحفاظی آتش‌نشانان پایتخت بود، ماموران ۳ ایستگاه آتش‌نشانی به همراه چندین دستگاه تانکر آب و خودروهای دیگر به محل حادثه اعزام شدند.

سید جلال ملکی با اشاره به اینکه محل حادثه در شهرک صنعتی چهاردانگه بود اضافه کرد: آتش‌سوزی در این شهرک بارها و بارها تکرار شده است و این بار نیز در یک سوله ۴۰۰ متری محل تولید و نگهداری انواع چسب و حلال‌ها روی داده بود.

وی با بیان اینکه به دلیل وجود مایعات قابل اشتعال چندین انفجار نیز در محل حادثه روی داده بود بیان کرد:‌ آتش‌نشانان با احتیاط وارد عملیات شدند و پس از دقایقی موفق شدند این آتش‌سوزی گسترده را مهار کنند. آتش در حال سرایت به سوله‌های اطراف بود که با تلاش آتش‌نشانان این حادثه در محل مهار شد.

وی با بیان اینکه در این حادثه یک آتش‌نشان دچار مصدومیت شد افزود: در این حادثه تعداد زیادی بشکه‌های حامل مواد قابل اشتعال از جمله مایعات قابل اشتعال در آتش سوخت. علت وقوع این آتش‌سوزی در دست بررسی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز