موسس و دبیرکل انجمن "آتیه‌سازان کارمانیا" خبر داد:

راه‌اندازی "خانه‌های کارآفرینی جوان" با آموزشهای صحیح و تاثیرگذار

۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۵:۰۰:۲۸
کد خبر: ۱۰۶۹۶۶۰
راه‌اندازی خانه‌های کارآفرینی جوان با آموزشهای صحیح و تاثیرگذار
"سعید موسوی (سیرجانی)" موسس و دبیرکل انجمن "آتیه‌سازان کارمانیا" استان تهران گفت : انجمن "آتیه‌سازان کارمانیا" به همراه تیم "اقتصاد و ورزش" منحصردبه‌فردی که متشکل از کارآفرینان تاثیرگذار است، قصد دارد با راه‌اندازی "خانه‌های کارآفرینی جوان" و اجرای برنامه‌های آموزشی خلاقانه و تاثیرگذار ، ورزشکاران متعددی را در مسیر کارآفرینی و خودساختگی مالی قرار دهد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا استان تهران، جلسه هم اندیشی "سعید موسوی (سیرجانی)" موسس و دبیرکل انجمن "آتیه‌سازان کارمانیا" استان تهران با امیرحسین آل اسحاق مدیرکل طرح‌های ملی جوانان وزارت ورزش و جوانان و رضا گل‌محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران و سیدهاشم حسینی معاون فرهنگی و امور جوانان استان تهران در دفتر مدیریت برگزار گردید و قول مساعد جهت همکاری و پیگیری بیشتر با حوزه جوانان انجمن "آتیه‌سازان کارمانیا" استان تهران اخذ گردید.

در این راستا در مورد طرح‌های استانی و ملی در حوزه جوانان بحث و تبادل در موردِ همکاری و مشارکت انجمن "آتیه‌سازان کارمانیا" با فدراسیون‌های ورزشی و دانشگاهی با هدف تاسیس خانه‌های کارآفرینی به منظوره رفع مشکلات مالی و کسب‌و‌کار ورزشکاران و آسیب‌های اقتصادی باشگاه‌داران ورزشی در اثر کرونا صورت گرفت.

موسوی(سیرجانی) تصریح کرد: با پیشرفت علم و تکنولوژی بسترهای خلاقانه‌ای برای رشد مالی جوانان در جامعه ایجاد گشته است و تا امروز مراکز کارآفرینی متعددی در انواع حوزه‌های ورزشی و اجتماعی راه‌اندازی شده است اما با این وجود اکثریت مربیان و قهرمانان ورزشی و همچنین فارغ‌التحصیلان کاردانی تا دکترای رشته‌ تربیت بدنی در تمامی گرایشها همچنان با دانش مالی و اقتصاد ورزشی بیگانه‌اند و هنوز هم دغدغه‌های مالی از جمله نداشتن کسب‌و‌کار ، مسکن ، هزینه‌های ازدواج و مشکلات بیشماری برای ارتقاء یافتن خود در عرصه اقتصاد و ورزش قهرمانی دارند.

او افزود:انجمن "آتیه‌سازان کارمانیا" به همراه تیم "اقتصاد و ورزش" منحصردبه‌فردی که متشکل از کارآفرینان تاثیرگذار است، قصد دارد با راه‌اندازی "خانه‌های کارآفرینی جوان" و اجرای برنامه‌های آموزشی خلاقانه و تاثیرگذار ، ورزشکاران متعددی را در مسیر کارآفرینی و خودساختگی مالی قرار دهد.

موسوی عنوان کرد :  آموزش صحیح موجب رشد خلاقیت جوانان و ایجاد کارآفرینی و اشتغالزایی و کاهش نرخ بیکاری و تورم جامعه می‌شود. پس روسای فدراسیون‌ راه‌اندازی خانه‌های کارآفرینی جوان را جدی بگیرند تا بتوانیم خروجی پُربازده‌ای در راستای توسعه اقتصاد و کارآفرینی ورزشی کشور پیشه‌رو داشته باشیم. ما ایرانی هستیم و ایرانی جوششی از موفقیت و افتخار است.

سعیدموسوی(سیرجانی) اظهار کرد: اولین آیتم فرهنگ هر کشوری ورزش است و ورزش تضمین سلامت روح و جسم مردم است و اگر به رفع و جبران آسیب‌های مالی باشگاه‌داران و مربیان و متولیان به امر ورزش توجه نشود، سلامت روحی و روانی مردم به خطر می‌افتد و اقتصاد کشور از ریل خارج می‌شود و رویدادهای بد و جبران‌ناپذیری را از جمله افزایش بیکاری و تورم که آسیب‌های اجتماعی زیادی در پی خواهد داشت.

او افزود: اگر ورزش و مربیان ورزشی نباشند هیچ جامعه جهانی نمی‌تواند از هر جهت و لحاظی پیشرفت کند. عقل سالم در بدن سالم است. پس راه‌اندازی خانه‌های کارآفرینی جوان با آموزشهای صحیح و تاثیرگذار که موجب تغییر فرد برای کارآفرینی کردن می‌شود می‌تواند یکی از راه‌های موثر برای رفع مشکلات مالی و معیشتی جامعه ورزشکاران باشد و مسلط شدن آنها به دانش مالی و تحقق این هدف به ایجاد همکاری و مشارکت رئسای فدراسیون‌ها و وزارت ورزش و جوانان ، دولتمردان و مجلس آگاه و دلسوز دارد.

موسوی عنوان کرد: ما طرح‌های آموزشی مفید و ارتباطات اجتماعی بسیار خوبی داریم که امیدوارم رئسای فدراسیون‌ها و سایر مسئولین محترم استان تهران به سمن جوانان ما اعتماد کنند تا بتوانیم دانش مالی در جامعه ورزشی اجرا و توسعه نماییم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز