مشاور فرهنگی و ورزشی فرماندار اسلامشهر منصوب شد

۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۹:۴۱:۵۴
کد خبر: ۱۰۷۰۲۵۸
مشاور فرهنگی و ورزشی فرماندار اسلامشهر منصوب شد
قدیر آرمیان مشاور فرهنگی و ورزشی فرماندار اسلامشهر شد

 به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ در نشست فرماندار اسلامشهر با اعضای هیات فوتبال شهرستان اسلامشهر قدیر آرمیان رئیس سابق اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر که چند روز پیش جای خود را به پیام نظر داده بود، به عنوان مشاور فرهنگی و ورزشی فرماندار منصوب شد.

در این جلسه که معاونین سیاسی، اجتماعی و امنیتی و امور فنی و عمرانی فرماندار نیز حضور داشتند، مسعود مرسلپور ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمات ۷ ساله قدیر آرمیان در اداره ورزش و جوانان شهرستان و معرفی وی به عنوان مشاور فرهنگی  و ورزشی فرماندار گفت: حضور پر تعداد فوتبالیست های اسلامشهری در تیم های لیگ برتری و لیگ آزادگان بیانگر ظرفیت و پتانسیل بالای فوتبال شهرستان است.

وی با اشاره به اینکه فوتبال در اسلامشهر نیز همچون سایر نقاط  در تمامی دنیا طرفداران بسیاری دارد افزود: رشد و توسعه رشته های مختلف ورزشی از جمله فوتبال شادابی، نشاط و سلامتی همگانی را در جامعه به دنبال خواهد داشت.

فرماندار اسلامشهر همچنین به موفقیت های تیم شهید اورکی در مسابقات مختلف در سالهای اخیر اشاره کرد و ادامه داد: این شهرستان از توانمندی لازم جهت برخورداری از یک تیم مستقل در مسابقات لیگ آزادگان و حتی لیگ برتر برخوردار است و فرمانداری شهرستان حمایت های لازم را در این خصوص خواهد داشت.

وی با بیان اینکه می توان از واحدهای صنعتی و تولیدی نامی شهرستان برای حمایت از تیم های ورزشی اسلامشهری در مسابقات مختلف کمک گرفت، اظهار داشت: باید در این زمینه هدف گذاری و برنامه ریزی مناسبی انجام شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز