فرهادی خبر داد؛

ساماندهی کسبه انبار نفت تهران

۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۱:۲۸:۴۹
کد خبر: ۱۰۷۲۰۸۵
ساماندهی کسبه انبار نفت تهران
جلسه بررسی و ساماندهی کسبه انبار نفت تهران به ریاست "عیسی فرهادی "معاون استاندار و فرماندار تهران در محل سالن جلسات فردوسی فرمانداری تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ جلسه  بررسی و ساماندهی کسبه انبار نفت تهران ، به ریاست "عیسی فرهادی" معاون استاندار و فرماندار تهران و با حضور آبادیان شهردار منطقه 11 و نمایندگان سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان تهران و شرکت شهربان و حریم بان شهرداری تهران و سایر مدعوین برگزار گردید.

در ابتدای جلسه فرهادی ضمن خیر مقدم به حاضرین ، به بیان مطالبی پیرامون دستور کار جلسه پرداختند. ایشان ضمن اشاره به وجود معضلات موجود در خیابان انبار نفت تهران ، مسئله ترافیک بیش از حد ناشی از حضور دست فروشان و بنکداران در پیاده‌رو را معضل جدی خوانده و بر لزوم همکاری دستگاه‌ ها جهت مرتفع نمودن مشکلات موجود تاکید کردند .

فرهادی معاون استاندار و فرماندار تهران افزود مشکل خیابان انبار نفت باید مورد پیگیری مستمر قرارگرفته تا نتایج مطلوبی حاصل گردد.

در ادامه آبادیان شهردار منطقه ۱۱ تهران ضمن اشاره به معضلات موجود در خیابان انبار نفت تهران به سابقه جلسات انجام شده و نتایج حاصله پیرامون ساماندهی خیابان مذکور تهران مطالبی را تشریح نمود. وی همچنین به ارائه گزارشاتی پیرامون طرح‌های مطالعاتی انجام شده در راستای ساماندهی خیابان انبار نفت تهران و اقدامات صورت گرفته جهت حل بخشی از معضلات موجود در این خیابان مطالبی را عنوان کرد . پورحیدری نماینده سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان تهران تصریح کرد از جمله مشکلات مهم موجود در خیابان انبار نفت وجود منازل مسکونی است که بصورت غیرمسکونی و انبار استفاده می گردد که باید با استفاده از قوانین مربوطه نسبت به رفع آن اقدام نمود. در پایان ضمن استماع گزارشات و راهکارهای هر یک از دستگاه ها ، تصمیمات نشست جمع بندی  و در قالب مصوبات ابلاغ گردید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز