ضرورت واگذاری امور فرهنگی و اجتماعی به مردم جهت کاهش آسیبها

۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۲:۱۲:۳۷
کد خبر: ۱۰۷۲۱۳۹
ضرورت واگذاری امور فرهنگی و اجتماعی به مردم جهت کاهش آسیبها
فرماندار اسلامشهر گفت: اگر می خواهیم آسیب های اجتماعی و برخی معضلات فرهنگی را در جامعه کاهش دهیم، باید امور فرهنگی اجتماعی را به مردم واگذار کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مسعود مرسلپور که در کارگروه اجتماعی فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده شهرستان سخن می گفت با بیان مطلب فوق اظهار داشت: ما باید در حوزه مسائل فرهنگی و اجتماعی سیاست گذاری، برنامه ریزی و نظارت داشته باشیم و کار را به سازمان های مردم نهاد واگذار کنیم.

وی در ادامه با اشاره به بالا رفتن سن ازدواج در جامعه و همچنین کاهش میزان فرزند آوری در خانواده ها و تمایل خانواده ها به تک فرزندی گفت: علاوه بر مسائل و مشکلات اقتصادی که در این زمینه تاثیر گذار بوده، برخی پدیده های ضد فرهنگی نیز در عدم تمایل جوانان به ازدواج حتی جوانانی که جزء اقشار مرفه هستند و یا کاهش فرزندآوری موثر بوده است.

فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه باید متولی امر در اینگونه موارد یک مجموعه باشد و دستگاههای مختلف از موازی کاری بپرهیزند افزود: اداره ورزش و جوانان باید در اسرع وقت زمینه را جهت تشکیل یم سازمان مردم نهاد در راستای تشویق و ترغیب جوانان به ازدواج و همچنین ترویج فرهنگ فرزندآوری در خانواده ها فراهم کند و همه دستگاههای اجرایی نیز این مجموعه را یاری دهند.

مرسلپور همچنین به درخواست خود از استاندار تهران جهت اختصاص تعدادی از واحدهای مسکونی طرح ملی مسکن که بزودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد به جوانانی که در شرف تشکیل خانواده هستند خبر داد و گفت: باید از تمامی ظرفیتها جهت تشویق و ترغیب جوانان به ازدواج و تشکیل خانواده کمک بگیریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز