شهردار قدس تاکید کرد:

اهتمام شهرداری قدس برای اجرای دقیق پروتکل های بهداشتی در سیستم حمل و نقل عمومی

۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۳:۲۹:۱۶
کد خبر: ۱۰۷۲۲۱۴
اهتمام شهرداری قدس برای اجرای دقیق پروتکل های بهداشتی در سیستم حمل و نقل عمومی
شهردار قدس با اشاره به جابجایی روزانه حدود ۴۵۰۰۰ شهروند از طریق شبکه حمل و نقل عمومی شهرقدس، بر اهتمام شهرداری قدس در راستای اجرای دقیق و صحیح پروتکل های بهداشتی در سیستم حمل و نقل عمومی درون شهری و بین شهری تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مهندس مسعود مختاری اظهار کرد: با آغاز بحران همه گیری ویروس کرونا در کشور، یکی از حوزه هایی که به طور مستقیم در معرض تهدید این بیماری بوده و می تواند به کانون شیوع این ویروس تبدیل شود، شبکه حمل و نقل عمومی است. بر همین اساس اقدامات گسترده ای به منظور پیشگیری و مقابله با انتشار این ویروس در دستور کار سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری قدس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه روزانه حدود ۴۵ هزار شهروند از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری قدس جا به جا می شوند، تصریح کرد: از این رو اقدامات گسترده ای به منظور مقابله با ویروس کرونا و حفظ سلامتی رانندگان و شهروندان عزیز صورت می گیرد.

شهردار قدس در تشریح این اقدامات بیان داشت: ضدعفونی کلیه خودروهای فعال در ناوگان تاکسیرانی و اتوبوسرانی و ایستگاه های سطح شهر، اجرای فاصله گذاری اجتماعی در ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی، الزام استفاده رانندگان از ماسک، توزیع ملزومات بهداشتی بین رانندگان و فرهنگسازی در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی در شبکه حمل و نقل عمومی از جمله اقدامات انجام شده در این حوزه می باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز