دهیار قمصر :

حفظ سلامت مردم اولویت این روزهای مجموعه دهیاری و شورای اسلامی

۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۴:۰۱:۱۴
کد خبر: ۱۰۷۲۲۳۹
حفظ سلامت مردم اولویت این روزهای مجموعه دهیاری و شورای اسلامی
اسماعیل آقاخانی در دیدار با مدیر جدید مرکز بهداشت روستای قمصر عنوان کرد : بعد از مقوله عمرانی ، فرهنگی و مذهبی ، سلامت به‌عنوان اولویت اصلی در مجموعه مدیریتی روستا مطرح می‌باشد که دهیاری و شورای اسلامی در حوزه سلامت اقدامات چشمگیری در مقابله با شیوع ویروس کرونا انجام داده است.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ دهیار قمصر بابیان اینکه مدیران ادارات مختلف باید در مقوله سلامت یاری‌رسان شبکه بهداشت و درمان باشند افزود: بحث سلامت تنها با همکاری تمامی ارگان‌ها و ادارات می‌تواند به سطح ایده آل و آنچه لایق مردم است نزدیک شود.

وی گفت: در راستای توصیه های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا و در راستای حفظ سلامت اهالی برای مقابله با ویروس کرونا، از لحظات اولیه شیوع این ویروس اماکن عمومی و معابر،مبلمان شهری ، ایستگاهای تاکسی و اتوبوس و ...  شستشو،ضدعفونی و گندزدائی شدند.

یارمراد احمدوند ریئس شورای اسلامی قمصر نیز ضمن خیر مقدم به مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان روستا افزود: در این راستا، تلاشگران خدمات شهری و اجرائی دهیاری قمصر با برنامه ریزیهای صورت گرفته، فضاها و اماکن عمومی از جمله، ساختمان ها و مراکز خرید و خدماتی، پارک ها و مراکز تفریحی، ایستگاه های اتوبوس، ورودی مساجد، باکس های زباله و … را در سطح روستا بصورت گسترده ضد عفونی می کنند.

احمدوند در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: برای کاهش میزان آسیب پذیری مردم، رعایت نکات بهداشتی و حضور حداقلی در اماکن عمومی برای مقابله با این بحران است.

وی افزود: در حوزه خیرین نیز دهیاری قمصر یکی از دهیاری های پیشرو در بحث طرح‌های خیر ساز بخصوص خیرین سلامت بوده که خدمات بسیار خوبی در زمینه تهیه و توزیع پک های بهداشتی به خانواده های نیازمند ارایه شده و ما انتظار داریم که این خدمات خداپسندانه همچنان ادامه داشته باشد.

به گفته احمدوند، عملیات گسترده ی ضدعفونی اماکن عمومی تا عادی شده وضعیت بهداشت و رفع نگرانی مردم عزیز استمرار خواهد داشت

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز