مرکز شهرستان ری با کمبود فضای آموزشی مواجه است / واگذاری زمین توسط شهرداری تهران ضروری است

۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۴:۵۲:۳۶
کد خبر: ۱۰۷۲۷۹۱
مرکز شهرستان ری با کمبود فضای آموزشی مواجه است / واگذاری زمین توسط شهرداری تهران ضروری است
فرماندار ری گفت: مرکز شهرستان ری با کمبود فضای آموزشی مواجه است و خیرین نیز آمادگی احداث مدرسه را دارند اما واگذاری زمین بایستی توسط شهرداری تهران صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش گفت: امسال بازگشایی مدارس با دو اولویت سلامت و آموزش صورت گرفت و در شهرستان ری با همکاری و تعامل دستگاه های اجرایی هم در بخش آموزش و هم در حوزه سلامت اقدامات خوبی صورت گرفت.

معاون استاندار تهران افزود: طی بازدید های صورت گرفته در نواحی و مناطق آموزش و پرورش شهرستان ری، پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به نحو مطلوبی رعایت می شود و در این راستا تمامی دستگاه ها، نهادها و ادارات شهرستان ری می بایست رعایت دستورالعمل های پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا را بصورت ویژه مدنظر قرار دهند.

فرماندار ویژه شهرستان ری تصریح کرد: فضای برنامه آموزشی شاد نیازمند ایجاد حس عاطفی بین معلمین و دانش آموزان است و در این راستا ضرورت دارد تمهیداتی توسط کارشناسان و صاحب نظران مربوطه در نظر گرفته شود.

توکلی کجانی بیان داشت: مرکز شهرستان ری با کمبود فضای آموزشی مواجه است و خیرین نیز آمادگی احداث مدرسه را دارند اما واگذاری زمین بایستی توسط شهرداری تهران صورت گیرد.

وی خاطر نشان کرد: شهرداران و دهیاران شهرستان ری برای سال آینده در بودجه خود، اعتبارات مورد نیاز برای نوسازی و بازسازی مدارس حوزه سرزمینی را در نظر بگیرند.

معاون استاندار تهران افزود: تعدادی از دانش آموزان شهرستان ری به علت نداشتن گوشی هوشمند به برنامه شاد جهت دریافت آموزش های دروس دسترسی ندارند و در این راستا بخشداران، شهرداران و دهیاران با مشارکت خیرین با شناسایی این دانش آموزان، اقدام به تهیه گوشی هوشمند نمایند تا تمامی فرزندان ری از آموزش برنامه شاد استفاده کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز