رئیس کمیته امداد شهرستان پاکدشت خبر داد:

ایجاد ۱۵۰ فرصت شغلی برای متقاضیان تسهیلات اشتغال زایی

۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۵:۰۸:۱۵
کد خبر: ۱۰۷۲۸۰۷
ایجاد ۱۵۰ فرصت شغلی برای متقاضیان تسهیلات اشتغال زایی
رئیس کمیته امداد شهرستان پاکدشت از ایجاد 150 فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت و سایر اقشار نیازمند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛  مجتبی عبداللهی در نشست با رضا علی شیری، رئیس اداره راهبری شغلی با اشاره به بهره مندی از ظرفیتهای مراکز نیکوکاری کار آفرین برای اجرای طرح های راهبری شغلی،گفت: با آغاز فعالیت مراکز نیکوکاری حضرت ولی عصر(عج) و آوای باران این مراکز تاکنون برای 20  نفر ایجاد شغل نموده اند.

رئیس کمیته امداد شهرستان پاکدشت، افزود: پیش بینی شده تا پایان امسال برای 50 نفر از طریق مراکز نیکوکاری ایجاد شغل شود.

وی در ادامه به ارائه حدود دو میلیارد تومان تسهیلات امدادی و بانکی به خانواده های تحت حمایت و سایر اقشار نیازمند اشاره و بیان کرد: با اجرای طرح های اشتغال زایی و اجرای طرح کاریابی این اداره موفق شده با همکاری کارفرمایان و صاحبان حرف و مشاغل در مجموع برای 150 نفر در شش ماهه نخست امسال ایجاد اشتغال نماید.

عبداللهی با بیان اینکه 80 مددجو تسهیلات آموزش فنی و حرفه ای دریافت کرده اند،بیان کرد: متقاضیان پس از دریافت گواهی مهارت از تسهیلات اشتغال و خودکفایی برای ایجاد شغل بهره مند خواهند شد.

در ادامه این نشست نیز رضا علی شیری،رئیس اداره راهبری شغلی کمیته امداد استان تهران گفت: شناسایی ظرفیت ها ی مراکز نیکوکاری برای ایجاد مشاغل خانگی با توجه به شیوع ویروس کرونا در کمک  به اقتصاد خانوارهای تحت حمایت  تأثیر بسزایی دارد.

وی افزود: یکی از موضوعاتی که معمولا مددجویان با آن مواجه هستند، به علت ترس از مشکلات احتمالی ریسک پذیری لازم برای ایجاد شغل را ندارند و برای حل این مشکل با همکاری راهبران شغلی، مددجویان را از ابتدای ایجاد شغل و حتی فروش محصول  همراهی می‌کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز