رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد؛

مناسب سازی ، مشارکت و همکاری ارگانها نقش عمده ای در رفع مشکلات معلولین دارد

۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۰۸:۰۵:۳۷
کد خبر: ۱۰۷۲۹۹۸
مناسب سازی ، مشارکت و همکاری ارگانها نقش عمده ای در رفع مشکلات معلولین دارد
بازدید میدانی بررسی موضوع مناسب سازی معابر شهری با حضور داود خادم رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد، عبدالرسول قربانی نماینده معلولین و مدیر موسسه خیریه شهید ناصر قربانی انجام پذیرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ خادم رئیس اداره بهزیستی ملاردضمن تاکید بر لزوم اجرای مصوبات شورای مناسب سازی که به صورت دوره ای با حضور نمایندگان ارگانهای برگزار می شود گفت: یکی از وظایف سازمان بهزیستی بررسی و نظارت بر چگونگی مناسب سازی معابر، پارکها، ارگانها و... در سطح شهرستان به منظور سهولت در دسترسی و استفاده افراد با توانایی های متفاوت از تمامی امکانات موجود میباشد.

وی افزود: در همین راستا کارشناسان مناسب سازی به همراه نمایندگان معلولین بصورت دوره ای معابر شهرستان را مورد بازدید قرارداده و مشکلات موجود را با کمک شهرداری و سایر ارگانهای عضو شورای مناسب سازی رفع می نمایند.

وی اذعان داشت: در قانون حمایت از معلولین یکی از مباحث مهم مناسب سازی است که برای این مهم تمامی ارگانها باید با یکدیگر تلاش کنند.

خادم در پایان با اشاره به لزوم به وجود آوردن تمامی امکانات برای معلولین گفت: سازمان بهزیستی حامی معلولین و افراد  با توانایی های متفاوت می باشد ولی در بسیاری از مباحث از جمله مناسب سازی مشارکت و همکاری سایر ارگانها می تواند نقش عمده ای در رفع مشکلات این افراد داشته باشد.

index

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز