۲ مصدوم و یک فوتی در بزرگراه "سعیدی"

۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۱۳:۱۱:۳۶
کد خبر: ۱۰۷۳۶۹۹
۲ مصدوم و یک فوتی در بزرگراه سعیدی
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران از برخورد یک دستگاه اتوبوس با 2 دستگاه پژو و وانت پیکان خبر داد و گفت: این حادثه رانندگی 2 مصدوم و یک فوتی در پی داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سرهنگ "احسان مومنی" گفت: ساعت 15:40 روز گذشته خبر تصادف یک دستگاه اتوبوس با 2 دستگاه پژو سواری و یک دستگاه وانت به مرکز فوریت های پلیسی اعلام و تیم کارشناسان تصادفات پلیس راهور تهران به همراه عوامل امدادی در نشانی اعلامی حاضر شدند.

وی توضیح داد: تحقیقات اولیه نشان از این داشت، یک دستگاه اتوبوس که در حال تردد در مسیر شمال به جنوب بزرگراه "آیت اله سعیدی" بوده در ابتدا با یک دستگاه سواری پژو و سپس با یک دستگاه پیکان وانت برخورد می کند و متعاقب آن خودروی وانت پیکان با یک دستگاه خودروی سواری پژو برخورد و متوقف می شود.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بیان داشت: در نتیجه این برخورد، متاسفانه راننده وانت پیکان بر اثر شدت ضربه وارده در دم فوت می کند و سرنشین وانت و راننده پژو مصدوم که با کمک عوامل امدادی مصدومان حادثه به نزدیکترین مرکز درمانی انتقال یافتند.

این مقام پلیسی تصریح کرد: کارشناسان علت تصادف را سرعت زیاد و عدم توانایی راننده اتوبوس در کنترل وسیله نقلیه اعلام کرده اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز