طرح فاصله گذاری اجتماعی در ورودی های کرج

۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۱۳:۱۶:۲۰
کد خبر: ۱۰۷۳۷۰۱
طرح فاصله گذاری اجتماعی در ورودی های کرج
رئیس پلیس راه استان از آغاز اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی با هدف قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا از ساعت 24 دیشب تا صبح روز یکشنبه 27 مهرماه جاری در کرج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ سرهنگ "رضا گودرزی"  با اعلام این خبر گفت: در اجرای این طرح 7 ورودی و خروجی شهر کرج از ساعت 24 چهارشنبه شب بسته شده و اجازه ورود هیچ فرد غیر بومی به این حریم داده نمی شود.

وی اضافه کرد: ورودی و خروجی های مسیر شمالی و جنوبی آزاد راهی "تهران-قزوین" در خط شمالی، ورودی و خروجی بلوار "خلج آباد، بلوار چمران، پل فردیس، مهرویلا و حصارک" بسته می شود.

این مقام انتظامی با بیان اینکه علاوه بر این 7 نقطه که از طریق گیت کنترل می شود، بقیه مسیرهای فرعی نیز با نصب نیوجرسی بسته شده است، خاطرنشان کرد: افرادی مجاز به ورود به حریم شهری هستند که دارای پلاک خودروی "تهران و البرز" باشند اما پلاک های غیر بومی می توانند از این استان خارج شوند.

رئیس پلیس راه استان البرز با اشاره به اینکه در اجرای این طرح تلاش شده با حذف ترددهای غیر ضروری از شیوع ویروس کرونا جلوگیری شود، گفت: طبق توافقات و دستورات کمیته ملی مقابله با کرونا، اجرای این طرح برای حفظ سلامت مردم بوده و از ورود هرگونه افراد غیر بومی جلوگیری می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز