هفته ناجا، تبلوری از نمایش اوج مردم محوری نیروی انتظامی

۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۰:۴۱:۲۹
کد خبر: ۱۰۷۴۴۱۶
هفته ناجا، تبلوری از نمایش اوج مردم محوری نیروی انتظامی
فرمانده انتظامی استان، گفت: هفته ناجا تبلوری از نمایش اوج مردم محوری نیروی انتظامی در جامعه است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سردار "کیوان ظهیری" در مراسم صبحگاه مشترک هفته ناجا در  جمع کارکنان انتظامی غرب استان تهران، با تبریک هفته ناجا، بالاترین سرمایه نظام و نیروی انتظامی را حمایت و پشتیبانی مردم عنوان و خاطرنشان کرد: هفته ناجا فرصت بسیار خوبی برای ارائه دستاورد های انتظامی پلیس و تعمیق تعاملات نیروی انتظامی با امت ولایت مدار است.

وی افزود: برنامه های پیش بینی شده جهت اجرا در هفته ناجا باید طوری عملی شود که ارتباط و تعامل مردم با پلیس مستحکم شده و خدمات و ماموریت های ناجا که هدفی جز آرامش و آسایش مردم را دنبال نمی کند؛بنحو شایسته معرفی شود.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران همچنین رعایت نظم و انضباط را عامل پیشرفت و توسعه دانست و افزود: پلیس واقعی پلیسی است که با عمل و رفتار خود نظم و انضباط را در جامعه ایجاد کند.

وی تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، کلیه کارکنان انتظامی می بایست پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده و فرماندهان باید نظارت کافی را بر زیرمجموعه داشته باشند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه، ما وارث شهداء هستیم، عنوان داشت: انضباط معنوی، تعهد و مسئولیت پذیری بدون شک با رعایت نظم و انضباط محقق می شود.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر عزم یگان های اجرایی بر استمرار طرح های پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز ، گفت: اینگونه طرح ها می بایست با قدرت در سطح جامعه شود.

سردار ظهیری در ادامه تأکید کرد: مأموران انتظامی در راستای برخورد با اراذل و اوباش و اقدامات افرادی که باعث بروز ناامنی و ایجاد بی نظمی در جامعه می شوند، از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهند کرد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در پایان با تبریک هفته ناجا به کلیه پرسنل انتظامی غرب استان تهران، برای همگی آرزوی موفقبت کرد.

image_2020_10_18-11_21_16_775_fg0

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز