طرح جهادی پویش « جریان خون» در شهرستان قدس آغاز شد

۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۴:۳۷:۳۹
کد خبر: ۱۰۷۴۶۴۶
طرح جهادی پویش « جریان خون» در شهرستان قدس آغاز شد
طرح جهادی پویش "جریان خون" با حضور لیلا واثقی فرماندار قدس، محسن نیک خواه معاون سیاسی انتظامی، قربان نجفی بخشدار مرکزی قدس، مسئولین شهرستان و اقشار مردم در محل مصلی شهرستان قدس آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛  لیلا واثقی فرماندار شهرستان قدس در حاشیه اجرای پویش" جریان خون" اظهار داشت: این طرح از امروز بیست و هفتم مهرماه آغاز شده و تا سی ام مهرماه به مدت 4 روز از ساعت 9 صبح تا 17 ادامه خواهد داشت.

وی افزود : با توجه به اینکه در مدت اخیر به دلیل بروز بحران کرونا میزان اهدای خون در جامعه کاهش یافته و نیاز مبرم بیماران خاص به خون ، پویش جریان خون با هدف نجات جان هموطنان مان در سراسر کشور، ترویج فرهنگ اهدای خون و روحیه فداکاری، ایثار و از خودگذشتگی در بین مردم راه اندازی شده است.

واثقی اظهار داشت: نیاز به خون و فرآورده های خونی همیشگی است، بنابراین از اهداکنندگان درخواست می شود که ضمن پیوستن به پویش جریان خون،  اهدای خون را تنها به ایام خاص از جمله محرم و صفر محدود نکنند.

حداقل سن ۱۸ سال تمام و حداکثر ۶۰ سال (اهداکنندگان مستمر تا ۶۵ سال) ، حداقل وزن ۵۰ کیلوگرم، فاصله اهداء خون هر هشت هفته یک بار مشروط به آنکه تعداد دفعات آن در طول یک سال، از چهار بار بیشتر نشود؛ همراه داشتن اصل کارت شناسایی (شناسنامه، گواهینامه، گذرنامه و برای اهداکنندگان بار اول کارت ملی الزامی است) شرایط اهدای خون است.

8766666

777

234444

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز