فرماندار شمیرانات:

اثربخشی اقدامات فرهنگی نیازمند برنامه‌ریزی قوی است

۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۸:۱۰:۱۰
کد خبر: ۱۰۷۴۷۶۵
اثربخشی اقدامات فرهنگی نیازمند برنامه‌ریزی قوی است
فرماندار شمیرانات با تاکید بر اهمیت جلسات شورای فرهنگ عمومی گفت: بررسی و احصای آسیب‌ها و مسائل فرهنگی شهرستان، و همچنین همفکری، تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی برای اجرای اقدامات مختلف در این حوزه، برای اثربخشی هرچه بیشتر، نیازمند اهتمام ویژه اعضای این جلسه است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سید مهدی ساداتی روز یکشنبه در دیدار با عبدالرضا علی‌پناه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بیان داشت: بی‌شک جوانان مهم‌ترین قشری هستند که در شورای فرهنگ عمومی بایستی افکار، خواسته‌ها و نیازهای آنان را مورد بررسی قرار دهیم تا بتوانیم برای نهادینه کردن مبانی اسلامی و ایرانی در منطقه گام برداریم.

وی خاطرنشان کرد: دشمن امروز، جوانان را هدف قرار می‌دهد و با جنگ نرم تلاش دارد میان فرزندانمان با ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی فاصله بیاندازد، لذا ما نیز به عنوان وارثان نظام مقدس جمهوری اسلامی که باید پرچم را به این قشر آینده‌ساز بسپاریم، موظف به حفظ فرهنگ‌های غنی از جمله ایثار و شهادت، استقامت، پایداری هستیم و علاوه بر آن بایستی برای مقابله با توطئه‌های شوم آنان با قدرت و برنامه‌ریزی مطلوب وارد میدان شویم.

این مقام مسئول گفت: انتظار داریم وعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان به خوبی بر این وظیفه سنگین آگاه باشند و اهتمام ویژه‌ای در پیگیری مصوبات این جلسه داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز