دیدار فرمانده نیروی انتظامی با خانواده دو شهید و یک جان باخته کرونایی

۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۰۹:۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۰۷۵۵۰۰
دیدار فرمانده نیروی انتظامی با خانواده دو شهید و یک جان باخته کرونایی
همزمان با دومین روز از هفته ناجا، سردار " اشتری" با خانواده شهیدان "وحید عبدی زاده و اسدالله شاهی وند" و جان باخته کرونایی کارمند رتبه 16 "موسی رجبی" دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سردار "حسین اشتری"  در دیدار با خانواده شهیدان "وحید عبدی زاده و اسدالله شاهی وند" و یک جان باخته کرونایی کارمند رتبه 16 "موسی رجبی" ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای دوران دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم ، خصوصا شهیدان جان برکف نیروی انتظامی، گفت: هفته ناجا فرصت مغتنمی برای قدردانی و ارج نهادن به خانواده های معظم شهداست هرچند که تکریم خانواده های این بزرگواران تنها به هفته ناجا اختصاص ندارد و از اولویت های ماست.

وی با تاکید بر اینکه خانواده های معظم شهدا افتخار و سرمایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، عنوان کرد: امنیت و آرامش جامعه و عزت و سربلندی امروز ایران اسلامی مرهون جان فشانی و از خودگذشتگی شهیدانی است که بی ادعا و بی منت جان خود را برای دفاع از خاک این مرز و بوم در طبق اخلاص گذاشتند.

عالی ترین مقام انتظامی کشور با بیان اینکه مردم شریف ایران اسلامی قدردان ایثار و فداکاری های شهدا هستند، گفت: دیدار با خانواده شهدا یک توفیق الهی است و همه ما در قبال ایثار و فداکاری شهیدان مسئولیم؛ از این رو بایستی ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم و از آرمان های آن ها پیروی کنیم و در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کوتاهی نکنیم چراکه نسل جوان ما نیازمند آشنایی با فرهنگ شهادت و ایثار است.

وی ضمن ارج نهادن به صبوری خانواده های معزز شهدا خاطرنشان کرد: شهادت آرزوی همه دلدادگان است، از این رو وظیفه خود می دانیم که رسیدگی به امور خانواده شهدا را اولویت قرار دهیم و از هیچ کوششی برای رفع مشکلات آن ها دریغ نخواهیم کرد.  

سردار اشتری در ادامه همچنین به اقدامات نیروی انتظامی و بهره گیری از کلیه ظرفیت ها، امکانات و تجهیزات در میدان مقابله با کرونا اشاره و تصریح کرد: در این شرایط سخت نه تنها ماموریت هایمان را تعطیل نکرده ایم بلکه شاهد ایثار و از خودگذشتگی کارکنان نیروی انتظامی بالاخص مجموعه بهداشت درمان ناجا هستیم که تا پای جان در کنار مردم و مدافعان سلامت هستند البته در اجرای این ماموریت ها تعدادی از همکارانم به فیض شهادت نائل آمده اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز