فرماندار ملارد؛

مشکل مردم شهر ملارد در پلاک ۴٣ را با جدیت پیگیری می کنیم

۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۱:۰۹:۴۰
کد خبر: ۱۰۷۶۶۳۲
مشکل مردم شهر ملارد در پلاک ۴٣ را با جدیت پیگیری می کنیم
فرماندار ملارد تاکید کرد: مشکل مردم شهر ملارد در پلاک ۴٣ را با جدیت پیگیری می کنیم.

سجاد برنجی فرماندار ملارد  در جمع مردم و حضور آنان در فرمانداری گفت: تمام تلاش و اهتمام مجموعه شهرستان برای حل مشکل پلاک ۴۳ ملارد در چهارچوب قانون برنامه ریزی شده و‌ با جدیت در حال پیگیری آن هستیم .

وی افزود: همانطور که نمایندگان مردم در جلسات مختلف در‌ جریان این‌ موضوع هستند، رفع این خواسته مردم مستلزم زمان و‌ طی پروسه اداری است.

برنجی تصریح کرد: بخش عمده حل این مشکل در اختیار مجموعه بنیاد شهید است، این موضوع مجددا با پیگیری بیشتری منعکس خواهد شد و هر چند دستگاههای مختلف شهرستان در حال تلاش و کوشش برای مرتفع شدن گره های این مشکل هستند لیکن مجموعه فرمانداری شهرستان ملارد نیز بدنبال تصمیمی است که حق و شأن مردم رعایت و حفظ کرد.

وی ادامه داد: این مسئله، دغدغه مردم و مسئولان شهرستان است و به صبر و شکیبایی همه شهروندان شریف نیاز دارد و باید در مسیر درست و قانونی پروسه سخت خود را بگذراند.

فرماندار ملارد تاکید کرد: مطمئن باشید صدای شما را در کوتاه ترین زمان ممکن به مسئولین ذیربط خواهیم رساند و در یک فرصت ۴۵ روزه سعی می کنیم این مشکلات را رفع نماییم و اگر در این مدت مورد خاصی نیز بود آن را پیگیری می کنیم.

 

نظر شما