کارگران شرکت کیان تایر منتظر خبرهای خوش در روزهای آتی باشند

۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۳:۲۶:۳۰
کد خبر: ۱۰۷۸۲۶۷
کارگران شرکت کیان تایر منتظر خبرهای خوش در روزهای آتی باشند
فرماندار اسلامشهر و رئیس شورای تامین شهرستان‌گفت: کارگران شرکت کیان‌تایر در روزهای آتی منتظر شنیدن خبرهای خوش از وضعیت این شرکت باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مسعود مرسلپور با اعلام خبر فوق و تبریک سالروز آغاز امامت و ولایت حضرت امام زمان(عج) اظهار داشت: با ورود به موقع شورای تامین شهرستان به مساله شرکت کیان تایر و پیگیری های ویژه رئیس دادگستری اسلامشهر و همچنین جلسه ای که با حضور مسئولان قضایی استان‌تهران برگزار شد تصمیمات لازم جهت رفع مشکلات جاری این شرکت اتخاذ شده است.

وی به بازدید هفته گذشته به همراه رئیس دادگستری شهرستان از شرکت کیان تایر اشاره کرد و افزود: همانگونه که در آن بازدید به کارگران‌زحمتکش این شرکت قول اخلاقی داده بودیم تا موضوع را تا حصول نتیجه نهایی پیگیری کنیم بحمدا... تصمیم سازنده و مثبتی درباره این شرکت اتخاذ شده که ضمن مرتفع نمودن مشکلات، شرایط نیز به حالت قبل بازخواهد گشت که جزئیات این تصمیم در روزهای آتی اطلاع رسانی خواهد شد.

رئیس شورای تامین شهرستان از سعه صدر کارگران شرکت کیان تایر نیز قدردانی کرد و ادامه داد: لازم‌میدانم از تعامل و همراهی کلیه اعضای شورای تامین بویژه رئیس دادگستری اسلامشهر و رئیس حوزه قضایی چهاردانگه نیز تشکر و قدردانی کنم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز