گوگل کروم اعلان‌ سایت‌ها با محتوای توهین‌آمیز را مسدود می‌کند

۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۱:۲۳:۳۸
کد خبر: ۱۰۷۸۷۶۴
گوگل کروم اعلان‌ سایت‌ها با محتوای توهین‌آمیز را مسدود می‌کند
با شروع کروم 86، گوگل بطور خودکار اعلان سایت‌هایی که دارای محتوای توهین‌آمیز برای بازدید کننده هستند را مخفی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ ویژگی "quiet notification permission UI" که برای مخفی کردن اعلان هرزنامه استفاده می‌شود، در کروم 80 معرفی و در کروم 84 با افزودن ثبت‌نام خودکار در سیستم ضدهرزنامه نیز بهبود یافت. PJ cLachlan مدیر محصولات Web Platform گوکل گفت: "اعلان‌های توهین‌آمیز یکی از بالاترین شکایات کاربران در مورد کروم است. هدف ما از این تغییرات، بهبود تجربه کاربران کروم و کاهش انگیزه سایت‌ها برای انتشار محتوای توهین‌آمیز در اعلان است."

تشخیص خودکار الگوی محتوای توهین‌آمیز

گوگل با تمرکز بر محتوای اعلان‌ها و مخفی کردن هشدار سایت‌هایی با سابقه ارسال هرزنامه، در حال بهبود کیفیت اعلان‌های وب در کروم است.

McLachlan گفت: "این روش برای سایت‌هایی اعمال می‌شود که سعی دارند کاربران را فریب دهند، برای مثال سایت‌هایی که از اعلان‌های وب برای ارسال بدافزار استفاده کرده یا از پیام‌های سیستم جهت بدست آوردن اطلاعات ورود به سیستم کاربر استفاده می‌کنند."

خزنده خودکار کروم اعلان‌های دریافتی را با استفاده از خدمات لیست سیاه مرورگر گوگل بررسی کرده و بطور خودکار تمام سایت‌هایی که از اعلان‌هایی با محتوای توهین‌آمیز استفاده می‌کنند را علامت‌گذاری و مسدود می‌کند.

دارندگان وب‌سایت‌ها برای اینکه ببینند آیا خزنده وب گوگل اعلان‌هایی با محتوای توهین‌آمیز را تشخص داده است یا خیر، می‌توانند از کنسول جستجو گزارش اعلان‌های توهین‌آمیز استفاده کنند. همچنین گوگل طی 30 روز، تقویمی از طریق ایمیل به مالکان سایت‌ها و کاربران ارسال می‌کند تا مشکل را بازبینی نمایند.

صاحبان سایت‌ها و توسعه‌دهندگان، می توانند از طریق مرکز help کنسول جستجو، اطلاعات بیشتری در خصوص روند بررسی اعلان‌ها دریافت کنند. McLachlan اضافه کرد: "در نسخه آینده کروم جهت جلوگیری از اعلان‌های بیشتر، وضعیت مجوز اعلان‌ها را از حالت اعطاء شده به حالت پیش‌فرض تغییر خواهد داد."

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز