بیانیه حجت الاسلام حسینی نوری در پی محکومیت هتک حرمت به ساحت نورانی پیامبر اعظم (ص)

۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۲۳:۰۵:۵۹
کد خبر: ۱۰۷۹۱۳۴
بیانیه حجت الاسلام حسینی نوری در پی محکومیت هتک حرمت به ساحت نورانی پیامبر اعظم (ص)
حجت الاسلام حسینی نوری امام جمعه شهرستان ملارد درپی محکومیت هتک حرمت به ساحت نورانی پیامبر اعظم (ص) بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هتک حرمت عده ای از دنیا پرستان بی هویت غربی به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشلان اسلام حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و اله و سلم  نه ریشه در آئین پر مهر مسیحیت دارد؛ زیرا که حضرت مسیح  یکی از پیامبران بزرگ الهی بوده که خود و یاران صدیقش بشارت ظهور حضرت را سر می دادند و دنیا را برای رسالت خاتم النبیین علیهم السلام مهیا می نمودند و نه خواست اکثریت مردم آزاده جهان با هر دین و مسلکی بوده و خواهد بود.

بلکه زائیده افکار پوسیده و کهنه عده ای دنیا پرست و زبون و پستی است که پشت غرض ورزی سیاست ورزان لیبرال و مزدوران بی جیره صهیونیسم جهت گذران زندگی بیهوده خود چند صباحی پارس می کنند.

اقیانوس با عظمت پیامبر مهربانی ها آن قدر زلال و پاک است که باید گفت " کی شود دریا به پوز سگ نجس".

اهانت نشریات موهن فرانسوی و حمایت رئیس جمهور مزدور فرانسه به بهانه آزادی بیان، داستان مضحک و تاسف بار در کشوری است که آزادی بیان فقط در توهین به اسلام و مسلمانان تعریف می شود؛ در حالی که انتقاد از هولوکاست و صهیونیسم و داشتن حجاب برای زنان خط قرمز آن ها است.

اینجانب هیچ شکی ندارم هر بار که به پیامبر اعظم و به دین مبین اسلام توهین کردند، نتیجه ای جز شناخت  و گرایش بیش از پیش  مردم غرب به اسلام و دین و پیامبر مهربانی ها نبوده و عظمت ایشان را در برابر گمراهان صد چندان نمود ه است.

امیدوارم پیروان تمام ادیان الهی  که همه در انتظار ظهور منجی آخرالزمان هستند با  محکوم کردن این اقدامات نابخردانه، مسیر ظهور منجی عالم بشریت را برای پایه ریزی حکومت جهانی صالحان مهیا نمایند؛ ان شاء الله.

سید حسین حسینی نوری، امام جمعه شهرستان ملارد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز