تاکید فرماندار ری بر فضاسازی مناسب مراسمات مذهبی و ملی در ایام بیماری کرونا

۱۳۹۹/۰۸/۱۱ - ۱۰:۴۸:۴۳
کد خبر: ۱۰۸۱۰۹۳
تاکید فرماندار ری بر فضاسازی مناسب مراسمات مذهبی و ملی در ایام بیماری کرونا
فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: با توجه به شرایط کرونایی، ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان باید با تمام توان و با بهره گیری از ظرفیت های آستان حضرت عبدالعظیم (ع) موضوع فضاسازی شایسته ایام پیش رو را در دستور کار قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در  جلسه برنامه ریزی مراسمات مذهبی و ملی پیش رو (هفته وحدت، ولادت پیامبر عظیم الشأن اسلام (ص)، ولادت امام جعفر صادق (ع) و ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز) گفت: با توجه به شرایط کرونایی و محدودیت های ایجاد شده خوشبختانه در سطح شهرستان ری شرایط مناسبی به لحاظ برگزاری مراسمات شاهد بودیم و امسال نیز برگزاری جشن ولادت رسول اکرم(ص)، امام جعفر صادق (ع) و همچنین مراسم ۱۳ آبان باید در اولویت قرار گیرد و هر چند به لحاظ شرایط اقتصادی و کرونایی حاکم بر کشور با مشکلاتی رو به رو هستیم اما باید با راه اندازی پویش های دانش آموزی برای همگان به ویژه نسل جوان و نوجوان ظلم سران استکبار به کشور تبیین شود.

معاون استاندار تهران با اشاره به فضاسازی مناسب در سطح شهرستان افزود: با توجه به شرایط کرونایی، ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان باید با تمام توان و با بهره گیری از ظرفیت های آستان حضرت عبدالعظیم (ع) موضوع فضاسازی شایسته ایام پیش رو را در دستور کار قرار دهند.

فرماندار ویژه شهرستان ری تصریح کرد: در شرایط بیماری کرونا، می توان مناسبت های ملی و مذهبی را در چارچوب پروتکل ها و به دور از هرگونه تجمع برگزار کرد و در این راستا باید تلاش کنیم با حفظ سلامت عمومی و رعایت نکات بهداشتی، بزرگداشت ۱۳ آبان به نحو مطلوبی صورت گیرد.

توکلی کجانی گفت: تمامی دستگاه ها، نهادها و ادارات شهرستان ری همچون گرامیداشت هفته دفاع مقدس، در این ایام با رعایت پروتکل های بهداشتی نسبت به گرامیداشت این ایام در سطح شهرستان ری اقدام و همچنین برای تجلیل خانواده های معظم شهدا دانش آموز اقدامات ویژه ای صورت دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از مهمترین تاکیدات مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیر ایشان اهمیت استمرار کمک های مومنانه بود که در این راستا میتوان از ظرفیت مجمع مشورتی جوانان شهرستان برای توزیع کمک های مومنانه میان نیازمندان در روز ۱۷ ربیع الاول استفاده کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز