برگزاری رزمایش شیمیایی هفته پدافند در بهزیستی شهرستان ملارد

۱۳۹۹/۰۸/۱۱ - ۲۰:۵۶:۱۳
کد خبر: ۱۰۸۱۴۸۰
برگزاری رزمایش شیمیایی هفته پدافند در بهزیستی شهرستان ملارد
به مناسبت گرامیداشت هفته پدافند غیر عامل رزمایش شیمیایی با همکاری اداره بهزیستی، هلال احمر و سازمان آتش نشانی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ همزمان با هفته پدافند غیرعامل و به منظور آمادگی در مواقع خطر ، مانور پدافند غیرعامل در ساختمان ستاد اداره بهزیستی  با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار و طی آن آموزشهای لازم به پرسنل در زمان مواجه با بحرانهایی مانند : زلزله، آتش سوزی، نشت گاز و .... توسط کارشناسان هلال احمر و آتشنشانی داده شد.

داود خادم رئیس اداره بهزیستی باتاکید براهمیت وضرورت توجه به پدافند غیرعامل درتمامی حوزه ها گفت : برگزاری این رزمایش  به خوبی منعکس کننده درجه اهمیت این مسئله است.

خادم به تبیین مفهوم پدافند غیرعامل پرداخت و گفت : پدافند غیرعامل شامل آن دسته از اقداماتی است که به منظورکاهش آسیب ها و خطرات درمواقع  بروز بحران از سوی سازمان ها اتخاذ می شوند.

وی تسریع کرد: ایجاد امنیت  در جامعه و کشور در گرو تفهیم کامل اصول پدافند غیرعامل در اجتماع و آگاهی دادن از تهدیدات و خطرات موجود در جامعه و ارائه راهکارهای مقابله با این تهدیدات می باشد.

وی در پایان پدافند غیرعامل را عاملی مهم  برای حفظ و ارتقاء امنیت جامعه خواند و گفت: هدف اصلی درموضوع پدافند غیرعامل کاهش آسیب پذیری و مخاطرات درمواقع  بحران است.

شایان ذکر است طی این رزمایش کارشناسان هلال احمر آموزش های لازم در زمان وقوع خطر را به پرسنل ارائه و سپس مانور را اجرا کردند.

 

5

6

12

33

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز