به منظور کاهش خاموشی‌ها و پایداری شبکه توزیع برق صورت گرفت؛

دیدار فرماندار شهرستان قدس با مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران

۱۳۹۹/۰۸/۱۲ - ۱۴:۴۶:۴۸
کد خبر: ۱۰۸۱۹۰۱
دیدار فرماندار شهرستان قدس با مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران
فرماندار شهرستان قدس با مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران به منظور کاهش خاموشی‌ها و پایداری شبکه توزیع برق دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ لیلا واثقی فرماندار قدس با حاجی رضا تیموری مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران به منظور کاهش خاموشی‌ها و پایداری شبکه توزیع دیدار و گفتگو کرد.

لیلا واثقی فرماندار قدس با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای توسعه و اصلاح شبکه، بیان کرد: اقداماتی در راستای   توسعه و اصلاح شبکه به منظور کاهش خاموشی‌ها و پایداری شبکه صورت گرفته است، خواستار تداوم اقدامات و برنامه‌های این شرکت برای افزایش تاب‌آوری شبکه و استمرار ولتاژ مورد نیاز مشترکان هستیم.

وی با تاکید بر نقش مهم برق در جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، افزود: برای جذب سرمایه‌گذار در بخش صنایع، نیازمند تقویت زیر ساخت‌های برق برای پاسخگویی به نیاز سرمایه‌گذاران هستیم که  امیدواریم برنامه‌های لازم برای تامین این زیر ساخت‌ها از سوی شرکت توزیع نیروی برق استان تهران انجام شود.

در ادامه حاجی رضا تیموری مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران در خصوص وظایف مهم شرکت های توزیع،

گفت: خدمت رسانی به شهروندان و تامین برق مورد نیاز مشترکان در بخش‌های مختلف از وظایف مهم شرکت‌های توزیع است و این آمادگی را به منظور تامین نیازمندی‌های شهرستان در بخش های مختلف دارد.

تیموری در خصوص مانور تعمیرات جهادی، اظهار داشت: مانور تعمیرات جهادی که در اواخر آبان ماه در شهرستان‌های غرب استان به منظور کاهش خاموشی‌ها و افزایش تاب‌آوری شبکه در فصل زمستان برگزار شده است و امید است اقدامات انجام شده مورد رضایت خاطر شهروندان و مسئولین این شهرستان‌ها قرار گیرد.

در پایان این نشست فرماندار شهر قدس ضمن  تقدیر و تشکر از مدیر عامل و قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق استان تهران در راستای فعالیت چشمگیر و  صادقانه، اهتمام در رفع مشکلات شهروندان قدس در سال جهش تولید خواستار تداوم این فعالیت‌ها شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز