کشف و ضبط چند قبضه سلاح جنگی و شکاری

۱۳۹۹/۰۸/۱۴ - ۱۰:۲۱:۱۲
کد خبر: ۱۰۸۲۴۳۶
کشف و ضبط چند قبضه سلاح جنگی و شکاری
رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوندگفت: میزان کشف جرایم شروع به شکار در 6 ماهه اول سال 99 در دماوند تعداد 10 مورد بوده و خوشبختانه با تلاش و هوشیاری محیط بانان از آسیب به حیات وحش وکشتار آن جلوگیری شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ محمد فریدی با اعلام این خبر گفت : در دو عملیات طی یک هفته گذشته در منطقه شکار ممنوع کوه سفید، پیش از اقدام به شکار 5 نفر متخلف دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه در این عملیات ها که بر اساس یک اقدام خاص و ویژه صورت گرفت، مأموران محیط زیست موفق به کشف و ضبط 2 قبضه اسلحه جنگی شدند، اظهار داشت: خوشبختانه با هوشمندی و اقدام به موقع محیط بانان، این کشفیات قبل از اقدام به شکار شکارچیان بوده است.

وی در ادامه اظهار داشت: در این رابطه 3 عدد کوله پشتی 3 دوربین چشمی مقادیری فشنگ سلاح های مربوطه و سایر ادوات ارتکاب شکار غیر مجاز کشف و ضبط شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند در پایان با بیان این که قوانین و مقررات حمل سلاح در زیستگاه ها بدون اخذ مجوز از سازمان حفاظت محیط زیست ممنوع بوده، یادآور شد: در صورت هرگونه تخلف، فرد خاطی دستگیر و با تشکیل پرونده و طی مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی می شود.

این گزارش همچنین می افزاید: رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فیروزکوه نیز ، از کشف و ضبط یک قبضه اسلحه شکاری غیر مجاز در این شهرستان خبرداد .

فرشاد فیروزنیا با اعلام این خبر گفت: مامورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان فیروزکوه روز گذشته باهمکاری نیروهای پایگاه بسیج روستای خمده وزرین دشت، متخلفینی را که همراه خود یک قبضه اسلحه کمرشکن  غیر مجاز داشتند را دستگیر کردند .

وی همچنین افزود: خوشبختانه متخلفین پیش از اقدام به شکار دستگیر شدند که پرونده تخلف بعداز تکمیل و انجام سایر مراحل  به مرجع قضایی شهرستان فیروزکوه ارسال شد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز