استاندار تهران:

افتتاح ۱۰ هزار واحد مسکن مهر پردیس در دهه فجر/زیرساخت های مورد نیاز مسکن مهر پرند تکمیل می شود

۱۳۹۹/۰۸/۱۴ - ۱۱:۳۲:۰۷
کد خبر: ۱۰۸۲۵۲۶
افتتاح ۱۰ هزار واحد مسکن مهر پردیس در دهه فجر/زیرساخت های مورد نیاز مسکن مهر پرند تکمیل می شود
استاندار تهران با اشاره به افتتاح 10 هزار واحد مسکن مهر پردیس در دهه فجر بر لزوم تکمیل زیرساخت های مورد نیاز مسکن مهر پرند تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ انوشیروان محسنی بندپی در جلسه کارگروه امور زیربنایی با اشاره به لزوم تکمیل زیرساخت های مسکن مهر در شهرهای جدید اظهار داشت:  اقدامات مربوط به مساکن مهر تا پایان سال باید به اتمام برسد، از اینرو تکمیل زیرساخت ها توسط شرکت های خدمات رسان باید به موقع انجام شود.

وی با بیان اینکه 10 هزار واحد مسکن مهر پردیس در دهه فجر افتتاح می شود ادامه داد: تصفیه خانه پردیس نیاز به 350 میلیارد تومان اعتبار دارد که 35 درصد اعتبار باید توسط شهرهای جدید تامین شود و از آنجا که در مرحله انتخاب پیمانکار قرار دارد برای شروع کار مقداری از مبلغ پرداخت شود.

استاندار تهران با اشاره به مشکلات مسکن مهر پرند در زمینه آب، برق و گاز تصریح کرد: 90 درصد شبکه فاضلاب پرند تکمیل شده و همچنین مدول دوم تصفیه خانه پرند تا خرداد 1400 تکمیل می شود، در مورد خط انتقال آب نیز مقرر بود تا پایان امسال خط انتقال الغدیر 2 به اتمام برسد که به سبب بروز مشکل در حوزه تامین ورق فولادی قدری کار با تاخیر پیش رفته و تا خرداد 1400 تکمیل می شود البته در این مدت آب مورد نیاز مردم تامین می شود.

محسنی بندپی سپس گفت: در حوزه برق نیز 11.9 میلیارد تومان طبق تفاهم توسط شرکت عمران پرند باید به شرکت برق پرداخت شود که 4 میلیارد آن پرداخت شده و مقرر شد تا باقی مانده مبلغ نیز تا هفته آینده واریز و شرکت برق نسبت به تکمیل شبکه و نصب کنتور در این واحدها اقدام کند، ضمن اینکه در مورد تامین گاز نیز اقدامات لازم پیگیری می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز