فرماندار اسلامشهر خبر داد:

درخواست صدور جریمه ۸۰۸ میلیارد تومانی برای گران فروشان/ ۱۵۶ تن مرغ با نرخ ۱۵ هزار تومان توزیع می شود

۱۳۹۹/۰۸/۱۵ - ۰۹:۱۱:۳۱
کد خبر: ۱۰۸۲۹۵۴
درخواست صدور جریمه ۸۰۸ میلیارد تومانی برای گران فروشان/ ۱۵۶ تن مرغ با نرخ ۱۵ هزار تومان توزیع می شود
فرماندار اسلامشهر گفت: بر اساس بازرسی های صورت گرفته از واحدهای صنفی، خدماتی، تولیدی، انبارها و... در مجموع ۱۲۰ پرونده به مرجع قضائی و تعزیرات شهرستان ارسال و درخواست شده تا برای گران فروشان و متخلفان ۸۰۸ میلیارد تومان جریمه صادر شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مسعود مرسلپور که در جلسه فوق العاده ستاد تنظیم بازار شهرستان با اشاره به سخنان  مقام معظم رهبری در خصوص مشکلات اقتصادی کشور اظهار داشت: همانگونه که معظم له فرمودند بخشی از گرانی ها به دلیل ناهماهنگی های دستگاههای مختلف و برخی کم کاری هاست.

وی با اشاره به تاکیدات مستمر رئیس جمهور کشورمان و استاندار تهران درخصوص ضرورت نظارت مستمر بر بازار گفت: دستگاههای مسئول باید بطور مستمر قیمت اجناس مختلف را که توسط وزارت صمت اعلام می شود در سطح شهرستان کنترل کنند و با هرگونه گران فروشی برخورد کنند. 

رئیس ستاد تنظیم بازار شهرستان با بیان اینکه در شرایط جنگ اقتصادی هستیم و همه باید جهادی عمل کنیم، تصریح کرد: نظارتها و بازرسی ها از واحدهای صنفی و... باید در طول هفته تداوم داشته باشد و با محوریت بخشداری ها این نظارتها در سطح روستاها نیز با جدیت بیشتری انجام شود.

فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه توزیع گوشت قرمز با نرخ مصوب دولتی توسط سازمان بسیج اصناف کشور در تمامی شهرستانها از جمله اسلامشهر انجام خواهد شد افزود: توزیع ۱۵۶ تن مرغ منجمد با نرخ هر کیلوگرم ۱۵ هزار تومان در روزهای آتی در ۱۲ نقطه شهرستان آغاز خواهد شد.

وی همچنین به تامین و توزیع ۴۳۵ تن روغن مایع برای مصرف واحدهای تولید محصولات غذایی شهرستان اشاره کرد و گفت: ۲۰۰ تن روغن مایع نیز جهت فروش در واحدهای صنفی شهرستان تامین شده است.

مرسلپور در ادامه بر ضرورت تشدید نظارت های مختلف از فروشگاههای زنجیره ای شهرستان تاکید کرد و ادامه داد: با هرگونه گران فروشی، کم فروشی و عدم رعایت نکات بهداشتی در فروشگاههای زنجیره ای برخورد می شود و در صورت گزارش دستگاههای ذیربط از ادامه فعالیت این فروشگاهها در شهرستان جلوگیری خواهد شد.

 

 

نظر شما